[Reguli de pitch] Catalina Roman (UniCredit): Schimbarile presupun mai degraba adaptarea la piata si la contextul financiar

[Reguli de pitch] Catalina Roman (UniCredit): Schimbarile presupun mai degraba adaptarea la piata si la contextul financiar

UniCredit are propriul ghid de organizare a pitch-urilor de foarte multi ani si este periodic actualizat, spune Catalina Roman, Head of Identity & Communication UniCredit Bank. Cel mai recent pitch organizat la nivel local a fost in 2018, pentru alegerea agentiei de comunicare digitala, castigat de Kubis Interactive. De altfel, observa Catalina, in ultimii ani s-a conturat tot mai mult nevoia companiilor de a face un pas major in directia digitalizarii, dar si de a avea o perspectiva de comunicare 360.

Piata a evoluat foarte mult intre timp, lucrurile s-au simplificat, corporatiile sunt reglementate la standarde internationale, la fel si agentiile, iar ghiduri precum cel lansat in 2015 au contribuit, desigur, la educarea jucatorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related