[AdStory] Sean DallasKidd (Demonstrate, San Francisco): Cred în brand purpose. Acesta este singurul punct de diferențiere

[AdStory] Sean DallasKidd (Demonstrate, San Francisco): Cred în brand purpose. Acesta este singurul punct de diferențiere

Sean DallasKidd este partener și CCO la Demonstrate, în San Francisco. Anterior, a fost Executive Creative Director și Managing Partner la J. Walter Thompson și Partener, SVP Content & Creative la Fleishman Hillard, în același oraș. Are în portofoliu clienți precum Visa, Levi, Nvidia, Mazda sau AT&T. El a fost inclus și  în topul Adweek Creative 100 din 2019, dedicat celor mai fascinante persoane din marketing, mass-media și cultură.

Sean e interesat de mic de artă și crede că în profesia asta, toate lucrurile bune se întâmplă prin cultivarea încrederii, empatiei și a înțelegerii businessului clientului. S-a format în zona publishingului, unde "contentul e rege", așa că își privește misiunea ca fiind cea de a ajuta brandurile să-și definească povestea și să comunice creativ acea narativă către audiențele lor.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related