George te vrea expus. Inscrie-ti designul in competitia Future Artists @ George Street Gallery si sterge de tot griul din zona Pipera

George te vrea expus. Inscrie-ti designul in competitia Future Artists @ George Street Gallery si sterge de tot griul din zona Pipera

Stii vorba aia cu expunerea conteaza, oferim expunere, expunerea o sa te ajute sa strangi clienti?
Stiti. Ei bine, lui George i s-a parut amuzant s-o ia si s-o duca in lumea lui.
Unde expunerea nu doar ca e, se intampla la dimensiuni mari intr-o zona publica, aglomerata si deja populata cu lucrarile unor artisti recunoscuti; si, respectiv, e dublata intotdeauna si de premii. 

Cu alte cuvinte, ai in fata ta o noua competitie creativa prin care podul Aurel Vlaicu din zona Pipera se transforma in galeria #GeorgeStreetArt, tu jucand un rol foarte important in aceasta devenire.
Daca ai vazut/auzit ca George si-a strans suita de artisti si i-a starnit asupra griului specific al zonei Pipera, afla ca galeria e inca incompleta.

Patru stalpi au fost rezervati unor artisti dornici sa transmita o poveste de arta contemporana in cheia lui George plecand de la un brief, inscrise, evaluate si selectate in competitia Future Artists @ George Street Gallery.
Avem pregatit si un regulament, pe care n-ar strica sa-l citesti, doar ca sa fim pe aceeasi pagina.
Apoi hai mai jos.

 

Misiunea pe scurt

Vei participa la infrumusetarea zonei Pipera pentru toti cei care o viziteaza regulat sau ocazional si vei face parte dintr-o galerie outdoor de arta contemporana organizata de George si BCR pe stalpii de sub podul Aurel Vlaicu, alaturi de alti artisti precum Pisica Patrata, Saddo, KITRA, Ghica Popa sau Sinboy.

Ai de gandit propuneri de design inspirate de brandul George, pe conceptul Outbreak of Joy, si poti merge intr-una dintre urmatoarele 4 directii: TechFashionMusicCity. 

Verifica brieful complet pentru povestea mai detaliata.

Designul tau va ramane afisat pe podul Aurel Vlaicu timp de un an, spre bucuria mai multor categorii de oameni: corporatistii care parcurg zilnic calea Pipera in drum spre birou; turistii interesati de arta, cultura si street art-ul autohton; exploratorii orasului, useri pasionati de social media, permanent in cautare de descoperiri urbane de dat mai departe.

 

Must-uri si consideratii

- In primul rand, descarca template-ul pe care urmeaza sa lucrezi si vei gasi layout-ul stalpilor podului Aurel Vlaicu. 
- Integreaza in design logo-ul minimalist George; "G"-ul poate fi parte din detaliile designului, nu neaparat amplasat central; 
- Ia in considerare inca din faze preliminare ca designul tau urmeaza sa fie animat prin AR;
- Bineinteles, de respectat conceptul si tematicile expozitiei pe parcursul construirii propunerilor tale. 

Pentru explicatii si detalii tehnice avansate, nu ezitam si te trimitem din nou catre brieful complet, unde gasesti detalii despre suprafata pe care o ai de umplut cu inspiratie si culoarea de background pe care te vei desfasura.

 

Preview Template


(George. Primul banking inteligent)

 

Contextul. George Street Gallery

Recent, George s-a apucat de transformarea podului Aurel Vlaicu intr-o galerie de arta stradala intinsa pe 3 kilometri si augmentata printr-o serie de animatii curatoriate de One Night Gallery. Lansarea a avut loc martea trecuta, pe 6 august, cu muzica de la Moonlight Breakfast si Vinil, Rum, Tapas & Wine.

Compania artistilor din George Street Gallery e formata din KITRA, Sebastian Pren, Bianca Dumitrascu, Alina Marinescu, Pisica Patrata, Ghica Popa, Sorin Traistaru, SADDO, Ana Banica, Sinboy si Daniel Padure. N-ar strica sa dai o raita pana acolo si sa le vezi lucrarile cu ochii tai - dar, mai ales, panza pe care ar urma sa apara designul tau.

Pana ajungi, te lasam cu cateva exemple pentru inspiratie:

Si un album cu toate lucrarile care au aparut pana acum, direct de la lansarea George Street Gallery:

 

 

Despre George

George este pozitionat ca primul banking inteligent din Romania, definit prin atributele Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. 
Se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator si strans axat pe tehnologie, George si-a conturat in timp o personalitate interesata de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans deja o comunitate digitala in jurul intereselor diverse pe care le are. 

 

Cine te jurizeaza?

Designurile tale trec prin doua filtre, ca de obicei.
Publicul votant va influenta nota finala a fiecarui design in proportie de 30%.
Apoi, lucrarile trec pe mana juriului care se va pronunta pe fiecare lucrare cu o nota de la 1 la 10, in final feedbackul lor insumand 70% din nota finala. 

Juriul competitiei este format din:
Ana-Maria Ghiurca
(Head of Digital Marketing & George Brand Manager, BCR); Georgiana Oltenescu (Head Marketing & Communication, Globalworth); Vio Dan (Art Director, One Night Gallery); Arpad Rezi (Co-creative director, Mainstage The Agency); Ramona Chirica (curatoarea artistilor @ George Street Gallery).

 

Si cu premiile e de foarte bine

Pe langa sus-numita expunere in George Street Gallery, cea mai mare galerie de arta stradala din Bucuresti, castigatorilor le sunt rezervate premii in valoare de peste 3.000 de euro.

BCR si Globalworth vor premia cele mai bune 4 designuri reiesite in urma notelor juriului si, respectiv, feedbackul publicului.
Anume, cu 4 premii de cate 600 de euro.

Iar lucrarii de pe Locul I ii va reveni, pe langa bani, premiul cel mare, acordat de Globalworth: o invitatie la Art Basel Miami, o expozitie ampla internationala dedicata artei moderne si contemporane, dar si celor mai promitatori newcomers din lumea artistica, unde networkingul aduce laolalta artisti, colectionari si cele mai mari galerii internationale de arta din toata lumea.
Evenimentul se desfasoara in perioada 5-8 decembrie 2019, iar castigatorul va avea ca premiu invitatia, transportul si cazarea.

 

Ia aminte la timingul competitiei

Perioada de inscrieri: 12 august – 23 septembrie 2019
Votul publicului: 12 august – 29 septembrie 2019
Votul juriului: 24 septembrie – 29 septembrie 2019
Anuntul castigatorilor: 30 septembrie 2019

 

Gata de start?
La pachetul expunere si premii nu prea mai ai ce sa zici. 
In schimb, te incurajam spre un entuziast DA, transmis intai si intai briefului competitiei.

Gandeste ce designuri ai dedica orasului alaturi de George in cea mai mare galerie de street art bucurestean si hai in vazul lumii din Pipera.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related