exploratist & Bitdefender au fost in team building multicultural via impro cu Sherlock Holmes & Lola

exploratist & Bitdefender au fost in team building multicultural via impro cu Sherlock Holmes & Lola

Desi ploua bine de tot, 10 oameni renunta la pelerinele de ploaie pentru a putea sa actioneze mai rapid alaturi de extraterestri. Altii plimba un ou dintr-o lingura intr-alta, sub stricta supraveghere a unui bucatar barbos, in timp ce, mai la stanga, un grup rezolva lateral thinking puzzles din perioada comunista alaturi de Sherlock Holmes. Sunt toti intr-un flow de neoprit, din care se aud incurajari in trei limbi.

La momentul respectiv, niciunul din Bitdefenderi nu banuieste ca seara va lua parte la un spectacol de impro unde un german si un roman vor vorbi (si se vor intelege!) fara a-si cunoaste limba unul altuia.

Asa s-a vazut rezultatul. Sa vedem care a fost ecuatia. Incepem de la challenge si de la clientul care nu s-a simtit deloc client.

"Team building-ul a fost o provocare pentru ca in cadrul departamentului de vanzari Bitdefender lucram cu o echipa de 60 de persoane care isi desfasoara activitatea din mai multe sedii regionale, cum ar fi Londra, Munchen sau Bucuresti. Am fost putin ingrijorati la inceput pentru ca nu e un proiect standard pentru piata din Romania. Pe langa organizare, m-a impresionat caracterul deschis al discutiilor cu exploratist si faptul ca nu m-am simtit client. Echipa a facut lucrurile complicate sa para foarte simple si sa iasa un profit emotional pentru toata lumea." Ciprian Marinescu (Sales Manager BITDEFENDER)

 

Profitul emotional a fost calculat cu grija de exploratist si Recul – teatru independent si scoala de improvizatie. O echipa mixta de HR, marketing si teatru a construit un program multicultural pornind de la cinci orase europene din care veneau participantii.

"Interventia actorilor a fost excelenta in detensionarea atmosferei. Programul liber, dinamic si interactiv le-a permis oamenilor sa se cunoasca unii pe ceilalti, dar fara sa se simta suofcati. Mi-a placut nota de creativitate complet diferita de ceea ce exista pe piata." Simona Tosun (Director EMEA BITDEFENDER)

 

Bitdefenderii au cunoscut orasele colegilor prin intermediul unor filme tematice si personaje celebre interpretate de actorii care, pe de o parte, i-au ajutat, pe de alta parte, i-au pus la incercare. De aici pana la un treasure hunt in stil berlinez alaturi de Lola din “Run, Lola, run!” sau depistarea condimentelor frantuzesti alaturi de Ratatouille a fost un singur pas.

"Improvizatia creeaza contexte usor de accesat si asimilat, indiferent de dimensiunea si complexitatatea provocarilor, fie ca vorbim despre business sau despre aspecte din viata de zi cu zi. Scopul este acela de a evidentia forta unitatii in diversitatea de perspective. Frumusetea vine din faptul ca, desi avem credinte si valori diferite, in esenta tindem sa reactionam similar. Mai mult, exercitiile de impro transpun oamenii in roluri si situatii care ii ajuta sa construiasca zone inedite de dialog." Mirela Tanase (Head of Corporate Accounts @ exploratist)

 

La final de team building am aflat doua lucruri. Unu: improvizatia poate lega cinci culturi in mai putin de 24 de ore. Doi: in echipa Bitdefender exista oameni care rezolva surprinzator de usor jocuri care se dau la admiterea MI6- Secret Intelligence Service.

Echipele de proiect:

Echipa exploratist
Rares Custura – Customer Experience Executive
Mirela Tanase – Head of Corporate Accounts
Silviu-Andrei Petran – Managing Director
Cristina Luiza Roman - Business Development Manager

Echipa Bitdefender
Simona Tosun- Director EMEA, Inside Sales
Ciprian Marinescu - Sales Manager, Inside Sales

Echipa Recul
Bogdan Untila
Adina Maria Sandu
Alexandra Bajan
Dan Miron
Adriana Bordeanu
Dan Codreanu
Florin Lungu
Vlad Anastasiei

Echipa exploratist si-a unit fortele de inalta tensiune in anul 2011 si, de atunci, isi dedica energia lansarii de servicii integrate pentru evenimente B2B, B2C si B2E. Pentru ca in fiecare calatorie exploratist este vorba despre definirea acelor experiente relevante care duc potentialul la un nou nivel, din 2017 ne-am mutat sub deviza - brand & employee experience agency. Astfel, am reasezat strategia pe doua linii de business: employee experience, creata pentru a aduce oamenii mai aproape de cultura companiilor si brand engagement, divizia 360° dedicata evenimentelor experientiale si corporate.

Bitdefender este la ora actuala unul dintre furnizorii cei mai inovatori de programe de securitate IT din lume. Cu peste 1.800 de angajati, din care 900 lucreaza pe zona de tehnica si cercetare, Bitdefender colaboreaza cu organizatii guvernamentale, mari companii, intreprinderi mici si mijlocii si persoane individuale din peste 150 de tari.

Recul- remediu cultural- are ca scop valorificarea potentialului educational, social, formativ și curativ al artelor spectacolului pentru a-si aduce astfel aportul la recuperarea firescului, la confortul cultural si angajamentul umanitar al societatii. . Recul a luat nastere in 2015, fiind principalul proiect al Asociatei Teatrul Nostru. Astazi, Recul gazduieste, in spatiul de pe Splaiul Unirii 160, Recul Theatre, teatru independent, Recul Space, un bar de socializare pentru pasionatii de arta, și Recul School, o scoala cu o metoda educaționala bazata pe arta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related