Point Public Affairs și GMP PR, parte din GMP GROUP, își extind portofoliul de clienți cu un nou parteneriat încheiat cu Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR), instituția care reprezintă cele mai mari 18 companii de retail alimentar și nonalimentar din România, ce reunește nume precum Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi și Selgros.
Cele două agenții vor oferi servicii integrate de comunicare, ce includ relații publice, consultanță strategică, media relations, comunicare de criză și issues management, stakeholders’ engagement, lobby și public affairs - pentru AMRCR.
Noul parteneriat vine în contextul experienței solide a celor două agenții în zona de retail & FMCG, care completează expertiza în serviciile de comunicare integrată, relații publice și public affairs.
"Point Public Affairs și GMP PR au fost selectate în urma unui pitch care s-a desfășurat pe parcursul lunii iunie și care a punctat criterii precum viziunea strategică, orientarea către eficiență în rezultate, creativitatea și experiența în industria de retail. Le urăm bun venit alături de noi și sperăm la cât mai multe proiecte de succes!", declară George Bădescu (Director Executiv al Asociației Marilor Rețele Comerciale din România).
Colaborarea cu GMP Group va sprijini AMRCR în misiunea sa de a fi un partener activ în susținerea dezvoltării României și de a menține o relație deschisă și constructivă cu instituțiile statului și cu organizațiile profesionale, în acord cu nevoile consumatorilor și principiile pieței libere, pentru asigurarea unui climat comercial modern, echitabil și care vine în sprijinul economiei locale.
AMRCR este membră a Confederației Patronale ,,Concordia” și a organizației ,,EuroCommerce“ – care reprezintă retailul modern la nivel comunitar.
Point Public Affairs și GMP PR sunt parte din GMP Group, una dintre cele mai puternice rețele independente de comunicare din România.
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) a fost creată în anul 2003, la inițiativa unui grup de manageri de firme de comerț românești și internaționale și este o asociație profesională care reprezintă interesele industriei de retail din România.
La nivel european, AMRCR este membră EuroCommerce, în decembrie 2017 devenind membră în comitetul director al acestei organizații ce grupează federații naționale și companii din domeniul retail și comerțului internațional din 31 de țări. Asociația susține faptul că dincolo de spiritul competitiv care caracterizează sectorul comerțului românesc, este necesar un spațiu transparent și deschis de dialog care să permită identificarea, dezbaterea și soluționarea problemelor de interes comun. AMRCR promovează interesele membrilor, iar scopul Asociației este acela de a promova inițiative care să stimuleze concurența loială între toți comercianții din România.
De la începutul lunii martie 2019, AMRCR este prezidat de un Consiliu Director, format din cinci membri: Alina Vlădoianu Teau (Mega Image), Aura Rădulescu (Cora România), Olguța Bendeac (Decathlon), Valer Hancaș (Kaufland România) și Tiberiu Dănețiu (Auchan Retail România).