Agenția românească de marketing online Canopy a dezvoltat o soluție internă de automatizare prin tehnologia UiPath, pentru a optimiza campaniile de performance marketing, în baza filosofiei Lean Six Sigma. Întregul sistem permite maximizarea profitabilității campaniilor Google Ads în avantajul business-urilor.
Mai exact, cu ajutorul unui robot software sunt monitorizați permanent toți indicatorii de performanță din campaniile Google Ads, astfel că se pot opera optimizări constante pentru creșterea rezultatelor. Lean Six Sigma reprezintă o abordare integrată de management pentru îmbunătăţirea continuă a proceselor, care implică eliminarea erorilor, reducerea duratei activităților și costurilor și generează, printre altele, creșterea rentabilității, îmbunățirea calității și a satisfacției clientului și angajaților.
„Competiția în platformele de ads ale Google și Facebook este intensă și companiilor le este tot mai dificil să se mai diferențieze. Pentru a le maximiza rezultatele, noi mizăm pe strategii de eficientizare și optimizare ale investițiilor clienților, precum sistemul Lean Six Sigma. Nu este primul proiect de automatizare implementat la Canopy, căci mulți o cunosc deja și pe Rosy, rimul robot software de pe piața din România, care colaborează cu specialiștii agenției pentru actualizarea campaniilor, facturări și alte task-uri repetitive”, a declarat Eugen Predescu, noul CEO (Chief Canopyst) al agenției Canopy, cel care a și inițiat implementarea sistemului Lean Six Sigma prin roboți software.
Eugen Predescu a preluat responsabilitatea de creștere a rezultatelor livrate de agenție și de dezvoltare a echipei cu cei mai buni specialiști în marketing online de la Cristian Ignat, care își păstrează doar rolul de fondator. Eugen s-a alăturat Canopy în urmă cu trei ani ca intern, după o perioadă în care a testat tehnici de performance marketing pe business-ul familiei, a evoluat rapid în poziția de Growth Canopyst, iar recent a revenit în cadrul echipei ca Chief Canopyst.
„Canopy a crescut spectaculos ca business și echipă, în doar trei ani și avem în continuare clienți care ne sunt alături, încă din prima zi, ocazie prin care le mulțumim pentru încredere. Vom păstra orientarea către client și optimizarea rezultatelor și investițiilor sale, însă echipa coordonată de Eugen va avea în ajutor noi tehnologii și abordări noi, precum Robotic Process Automation (RPA)”, a completat Cristian Ignat (fondatorul Canopy).
Rosy, Automation Canopyst @ Canopy.ro
Rosy is a software robot built by Aggranda on the UiPath platform that does the following:
For all the clients of Canopy:
- logs in Google Ads using its own credentials
- downloads the Google Ads invoice in PDF file
- logs in Smart Bill using its own credentials
- generates the invoice in PDF file based on the Google Ads invoice
- sends the email to the client with the invoices in attachments
În paralel, agenția și-a consolidat business-ul la nivel regional, prin extinderea cu un nou birou la Cluj, după cele din București și Iași. Biroul din Cluj este condus de Ivona Gal, specialist în marketing online și trainer în cadrul claselor de marketing, a cărei misiune este de a spori rezultatele clienților cu o abordare strategică și complexă a tehnicilor de promovare online.
În cei trei ani și jumătate de existență pe piață, Canopy a devenit Google Premier Partner, iar în 2017, s-a numărat printre cele trei „Agencies of Tomorrow”, selectate de Google România. În același an, agenția s-a extins la Iași, o oportunitate atât pentru cei care doresc să se dezvolte profesional în domeniul marketingului online, cât și pentru companiile interesate să își crească business-ul prin promovare online de tip Google Ads, Facebook Ads sau YouTube Video Ads.
Canopy a încheiat 2018 cu o cifră de afaceri de 547.922 euro, în creștere cu 73%, față de anul anterior, sumă care nu include bugetele de media rulate.
În prezent, Canopy aduce rezultate prin campanii tip Pay Per Click (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, Bing, YouTube etc.), strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, crearea de spoturi publicitare tip animații și implementarea strategiilor de promovare ale acestora, audit-uri de Usability pentru creșterea ratei de conversie și setarea corectă a platformei de Analytics pentru măsurarea și interpretarea cât mai ușoară și eficientă a datelor.