Campania digitală aniversară Carrefour România, dezvoltată împreună cu Mind Treat Studios, sărbătorește un nou record: 1.547 de participanți au jucat simultan în format multiplyer jocul #Aniversare18ani, înaintea concertului Andrei susținut în parcarea Brăila Mall.
Evenimentul a avut loc în data de 6 iulie cu ocazia festivalului Live & Crunchy organizat de Carrefour și vine în continuarea celor 1.000.000 de sesiuni de joc singleplayer realizate național, în doar trei săptămâni de la debutul campaniei.
"Interactivitatea a fost primul ingredient al campaniei digitale. Prin mecanica simplă, cât și prin întreaga poveste din spatele jocului aniversar, am reușit să creăm o experiență LIVE de interactive content cu adevărat unică pentru clienții noștri.", Teodor Gurgui (Digital Marketing Specialist, Carrefour România).
Singleplayer + Multiplayer = love
Cele două formate de joc au la baza dorința de a crea cât mai multe experiențe memorabile. Astfel, după premiera de anul trecut prin care ideea de massive mutiplayer a fost experimentată într-o sală de cinema din București, în acest an ne-am propus un obiectiv și mai îndrăzneț: să provocăm un public numeros de festival să participe la cea mai mare activare digitală din țară.
Păstrând mecanica simplă și intuitivă a formatului singleplayer, parcarea hipermarketului Carrefour Brăila s-a transformat într-un adevărat spectacol, cu muzică live, premii și distracție din plin.
Publicul a acceptat provocarea Carrefour de a-și testa atât simțul ritmului, cât și atenția. Scanând cât mai multe produse prezente pe ecranele laterale ale scenei, fiecare jucător a avut ocazia de a contribui activ la concurs și de a obține cel mai mare scor.
Retailer-ul a premiat primele 100 de scoruri prin cupoane de cumpărături în valoare de 50 de lei, valabile în oricare dintre magazinele Carrefour, dar și pentru cumpărături online pe carrefour.ro.
Live Carrefour #Aniversare18ani
Petrecere după petrecere, cu momente surpriză
După momentul interactiv moderat de către Cătălin Măruță, evenimentul a continuat cu concertul îndrăgitei artiste Andra. Această a bucurat publicul cu un spectacol de excepție din care nu a lipsit piesa "Iubirea e un refren!", creată special pentru campania Carrefour România, dar nici noua piesă "Camarero" cântată de Andra cu Descemer Bueno.
Suprizele nu se opresc aici! Seria de evenimente memorabile Carrefour continuă cu un concert virtual susținut de Andra special pentru primii 180 cei mai iscusiți utilizatori ai jocului aniversar.
Aceștia vor fi aleși în ordinea punctajelor obținute pe întreaga perioadă a campaniei și vor fi recompensați cu invitații la concertul virtual din data de 17 iulie.
Cu toate că ne apropiem de finalul campaniei, competiția este în continuare strânsă. De exemplu, ieri – 9 iulie, am înregistrat un nou record: peste 100.000 jocuri desfășurate în aceeași zi!
Echipele participante:
Echipa de proiect Carrefour:
Product Owner: Teodor Gurgui
Stakeholderi: Bogdan Lupu & Claudia Rusu
Organizatori concert Live & Crunchy: Ionuț Nitoi & Nicoleta Baicu
Digital Media: Loredana Bobei
Social Media: Elena Ioniță
In Store: Petruța Ghiță
Echipa de proiect Mind Treat Studios:
Designer / Product Owner: Costin Dragomir
Client Service / Big Data Analyst: Diana Dragomir
Project Manager / National In-Store Activations: Marius Apostol
Lead developer / Back-end: Claudiu Bogdan
Front-end: Adrian Caragea, Andreea Aldea
Game development: Alexandru Badea
Server: Teodor Rotaru
Directie artistica: Cristian Popa
Grafica: Laurențiu Lazar, Alexandru Nedelcu
Animator: Teofil Dobroiu
Adaptare muzică: Dragoș Stama, Cosmin Timboc
Testare: Flavian Rotaru, Ana Maria Manea
Filmare si editare: The Big Film
Rental & On Site Management: Backstage (Alex Gruia, Radu Botezatu, Marius Martalogu, Lavinia Popescu)
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 358 de magazine din țară, cât și prin portalul unic carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 23 orașe: București, Cluj, Constanța, Pitești, Buzău, Brăila, Galați, Focșani, Brașov, Piatra Neamț, Iași, Botoșani, Suceava, Timișoara, Ploiești, Târgu Jiu, Drobeta, Sibiu, Râmnicu Vâlcea, Roman, Baia Mare, Satu Mare și Oradea posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Baia Mare, Botoşani, Brăila, Buzău, Drobeta-Turnu Severin, Focşani, Galaţi, Iași, Oradea, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Roman și Ștefăneștii de Jos pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).
Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Mind Treat Studios este atelierul digital cu servicii complete care conecteaza brandurile cu tehnologia potrivita, pentru a identifica modalitati noi de promovare si de interactiune a acestora cu publicul larg. Este un studio specializat in experiente inovatoare si neconventionale pentru branduri romanesti si internationale. Proiectul a fost dezvoltat in intregime in-house, folosind experienta romaneasca si creatori romani care cred in munca inteligenta si folosesc expertiza ampla pentru a dezvolta proiecte pornind de la primul insight si pana la implementarea finala. O companie mereu in cautare de nou, dar care in acelasi timp respecta valoarea drumului cunoscut si dovedit. Toate acestea sunt componentele filosofiei care defineste esenta companiei: Digital everything.