[Influencer Update] Roxana Ionescu & Oana Pohrib, Golin: Lucrurile vor fi tot mai profesionalizate, se va adopta metoda semnalizarii campaniilor cu influenceri

[Influencer Update] Roxana Ionescu & Oana Pohrib, Golin: Lucrurile vor fi tot mai profesionalizate, se va adopta metoda semnalizarii campaniilor cu influenceri
Roxana Ionescu, Digital Director Golin/ Oana Pohrib, Senior Digital Manager Golin

Roxana Ionescu (Digital Director, Golin) considera ca proiectele pentru influenceri se contureaza cel mai bine in FMCG, urmate de domeniile financiar-bancar, IT&C si auto. Oana Pohrib (Senior Digital Manager, Golin) extinde lista la fashion, beauty si muzica, dar spune ca, pana la urma, totul depinde de cartea relevantei.

Ele ne vorbesc mai jos despre toti factorii pe care ii iau in considerare in selectia influencerilor, accentuand pe ideea sistemului de valori:

Valorile sunt mai importante decat controversele, pana la urma in Romania poti fi controversat for the wrong reasons, de aceea nu ne intrebam daca sunt controversati, ci ne uitam la sistemul de valori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related