La festivitatea de final de facultate, mi-am văzut colegii de an divizați în două tabere: cei care aplaudau energic discursurile invitaților și se țineau strâns de colegi, parcă de frică să nu-i piardă, și aceia care abia așteptau să se termine totul – mai o privire pe pereți, mai un scroll.
Adevărul experienței noastre e undeva la mijlocul lor, cam așa cum descrie și Raluca Colac experiența ei de facultate: un punct de plecare, fără de care drumul ei poate nu s-ar fi intersectat cu echipa de PR McDonald’s.
Chiar dacă a făcut Publicitate, și-a dat seama repede că i-ar sta mai bine de partea cealaltă a mesei – la client. În cei doi ani de când experimentează industria, a lucrat la proiecte mari (de la comunicare internă pana la activări de brand) și a înțeles cât de important e să nu-ți asumi mai multe decât poți duce. A ajuns astfel să-și însușească responsabilitatea pe care o promovează prin campaniile la care lucrează din rolul de PR Coordinator.