[Ieșirea din convențional] Sînziana Focșa: În online este “locul de joacă” al brandurilor

[Ieșirea din convențional] Sînziana Focșa: În online este “locul de joacă” al brandurilor

Neconvenționalul diferă nu doar în funcție de ce crede clientul sauagenția, dar și în funcție de categoriile sociale cărora se adresează, spune Sînziana Focșa, Communications Strategist Oxygen. Sânziana dă și un exemplu: o colaborare cu un cântăreț de manele pentru un brand de băuturi alcoolice din zona economy părea ceva total neconvențional pentru echipa de comunicare, în timp ce asocierea ar fi părut mult mai naturală pentru oamenii din target. Până la urmă, campaniile neconvenționale înseamnă asumarea unui risc, spune Sânziana, iar aceste riscuri blochează de cele mai multe ori ideile care rămân la stadiu de ”ce ar fi fost dacă”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related