Chiar pe pielea consumatorilor

Chiar pe pielea consumatorilor

De o vreme vorbim de neconvențional aici, la IQads. E fuga de tradițional și plictiseală, e încercarea de a ajunge la oameni, fără filtrele obișnuite ale publicității. Chiar azi, Marius Tudor spunea într-un articol că după ani și ani în care creativii au pus în ochii și urechile oamenilor publicitate clișeu, publicul și-a instalat AdBlock în creier. Așa că e nevoie de forme și medii noi în care să ajungi la el.

Un mediu nou au găsit și momondo, site-ul de căutări de călătorii, și agenția &Co. and Smuggler. Pielea oamenilor. Pielea a 61 de străini din toate colțurile lumii, conectați printr-un tatuaj. Ideea a pornit de la un studiu global făcut de momondo care arată că în 2019 lumea e mult mai despărțită decât ar părea. Cu toate acestea, există mult mai multe lucruri care ne unesc decât ne despart. Iar călătoriile sunt cele care ne deschid mintea. Astfel a apărut proiectul 'The World Piece', un tatuaj care unește oamenii dincolo de geografie, opinii, cultură sau obiceiuri. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related