Reprezentanții Ministerului Afacerilor Interne au vorbit în premieră pentru comunitatea de marketeri din Cluj

Reprezentanții Ministerului Afacerilor Interne au vorbit în premieră pentru comunitatea de marketeri din Cluj

IAA Young Professionals Cluj a organizat prima conferință de Real Time Marketing din Transilvania.

Peste 50 de clujeni pasionați de marketing și comunicare au participat la conferința de Real Time Marketing organizată în 20 iunie de IAA Young Professionals Cluj, comunitatea locală de tineri profesioniști în MarCom (marketing și comunicare).

Cu această ocazie marketerii din Cluj-Napoca s-au bucurat de prezența a doi reprezentanți ai Ministerului Afacerilor Interne (MAI):

  • Eduard Ionescu - Director-Comisar șef de poliție la Direcția de Informare și Relații Publice;
  • Andrei Codău – Subcomisar de poliţie la Direcția Informare și Relații Publice.

 Alături de aceștia s-a aflat și Arnold Ronald Vieriu - Social Media Innovation Director la Tribal Worldwide Romania.

În contextul Real Time Marketing, principalele teme abordate de către invitați au fost creșterea notorietății unui brand prin social media, crearea de conținut relevant pentru brand și interacțiunea cu utilizatorii. Invitații ne-au povestit cum au reușit să folosească în timp real evenimente care ulterior prin povestea creată au adus un plus valoare brandului.

Reprezentanți MAI au povestit despre cum au creat povestea lui Șuier, vestitul câine antrenat să depisteze drogurile și despre emoția pe care o generează postările Ministerului Afacerilor Interne pe Facebook.

 

Tot ceea ce facem are legatură cu realitatea. Noi nu ne considerăm profesioniști în comunicare și facem asta pentru a apropia instituția de dumnevoastră. Instituția trebuie să stea alături de cetățeni, nu în fața lor, a declarat Eduard Ionescu, Director-Comisar șef de poliție la Direcția de Informare și Relații Publice.

 

Cu experiența în marketing de agenție, Arnold Ronald Vieriu a împărtășit din cunoștințele sale dobândite în urma campaniilor realizate pentru branduri de renume ca McDonald's.

În relația cu brandurile trebuie să prezinți fiecare propunere cu încredere, să fii capabil să-ți asumi, să gândești foarte bine dacă tipul de conținut propus se potrivește acestuia și să fii proactiv, a declarat Social Media Innovation Director-ul de la Tribal Worldwide Romania.

 

Proiectul Seara YP a ajuns la cea de a zecea ediție în Cluj

Ne bucurăm că Serile YP au devenit o traditie la Cluj. De fiecare dată ne propunem să abordăm teme specifice de marketing și să le aducem în fața tuturor celor pasionați de domeniu. Vrem să construim la Cluj o comunitate de profesioniști în MarCom, a declarat Andrei Țigănaș, reprezentantul IAA Young Professionals Cluj.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related