Cu 2 premii Gold Effie și un Bronze Effie, campania #TrăiascăCapraVecinului creată de GMP+WEBSTYLER pentru PressOne a devenit cea mai premiată campanie din cadrul Effie 2019, fiind, de asemenea, campania cu cel mai mare punctaj din cadrul festivalului.
Prin această campanie PressOne a lansat o platformă de comunicare de termen lung prin care își dorește să ajute la schimbarea mentalității românilor: o trecere dificilă de la invidie negativă la invidie pozitivă.
Demersul PressOne a început cu un studiu realizat împreună cu GFK și care a scos la iveală un lucru pe care poate mulți il intuiam și pe care acum îl știm în cifre: 4 din 5 români sunt invidioși pe semenii lor.
Într-o piață foarte competitivă, gestul PressOne de a ridica statui rivalilor a surprins pozitiv industria de media și a pus subiectul invidiei pe agenda publică.
Punctul culminant al campaniei a avut loc pe 1 decembrie, ziua în care românii au sărbătorit 100 ani de la Unire: KFC si McDonald’s, două branduri globale, și-au declarat invidia pozitivă pentru un produs al celuilalt.
Cele 5 statui ridicate de PressOne și stunt-ul KFC-McDonald’s au inspirat ulterior zeci de branduri să preia atitudinea de admirație a concurenței și să spună acestora #TrăiascăCapraVecinului. Astfel, peste 70 de branduri au devenit purtătoare ale mesajului campaniei PressOne, creând o schimbare de paradigmă în comunicare: dacă anterior brandurile își transmiteau mesajele prin intermediul presei, în acest caz mesajul PressOne a fost preluat de foarte multe branduri ce astfel au devenit influenceri și canale media într-o campanie a unei instituții media.
Pe lângă impactul social, campania a adus și o audiență nouă semnificativă pentru site-ul PressOne.ro.
Video
“Ne bucurăm că industria de marcom a apreciat atât de mult această campanie. PressOne și-a propus să aibă un rol activ în dezvoltarea societății românești, iar această campanie e doar începutul. Platforma de comunicare #TrăiascăCapraVecinului continuă și în 2019 și chiar mai departe de atât pentru că e nevoie de timp pentru a schimba mentalități.” a declarat Voicu Bojan (PressOne).
“Campania asta ne bucură din mai multe motive. Intâi pentru că are legatură directă cu misiunea pe care și-a propus-o noua agenție, GMP+WEBSTYLER, și anume să construim branduri care să adauge valoare în viața oamenilor. Apoi, pentru că am reușit în campania asta să inspiram atât de multe entități să se implice pentru o cauză comună.
Premiile și mulțumirile merg către echipa PressOne care a avut inspirația să abordeze această temă, către întreaga echipă GMP+WEBSTYLER care s-a dedicat complet acestei campanii, precum și către colegii de la GMP PR.” a spus Bogdan Nițu (General Manager GMP+WEBSTYLER).