[Pași repezi spre industrie] Alexandra Crăciun: Este o ruptură între teoria de pe slide-uri și cum se petrec lucrurile în realitate

[Pași repezi spre industrie] Alexandra Crăciun: Este o ruptură între teoria de pe slide-uri și cum se petrec lucrurile în realitate

Alexandra Crăciun își dă lunar banii de bere pe licențele Adobe. De aici semnele de întrebare apărute când a ales să-și înceapă drumul în industrie ca Digital Account Executive la Omniperform, în loc sa facă art direction într-o echipă de creație. S-a mirat chiar și ea, dar a luat-o ca pe o provocare de a înțelege întreg procesul de agenție (unde facultatea nu prea a ajutat) înainte de a se concentra pe deplin pe pasiunea ei. Care nu a fost nici ea trimisă la somn, ci canalizată mai ales în proiecte de lettering.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related