[Iesirea din conventional] Raluca Zamfir: La nivel de clienti, exista inca o forma de neincredere, o frica de a nu gresi, de a nu parea ridicol

[Iesirea din conventional] Raluca Zamfir: La nivel de clienti, exista inca o forma de neincredere, o frica de a nu gresi, de a nu parea ridicol

Happy happy joy joy. Totul e pe pozitiv, desi exista o suprasaturatie a consumatorului la mesajele de genul acesta, spune Raluca Zamfir, Managing Partner RANEvents PR Agency. Dincolo de astfel de clisee, neconventionalul se loveste in Romania de doua obstacole: clientii prea traditionalisti si bugeteprea mici. 

 Clientii nu stau cu ochii pe Cannes Lions, ci pe cifrele vanzarilor proprii.

Important e sa nu iti propui cu tot dinadinsul sa iesi din tipare daca proiectul sau brandul nu e compatibil cu o asemenea abordare, crede Raluca. Cum se face schimbarea de paradigma, care sunt riscurile si avantajele si ce se intampla in digital, in randurile de mai jos:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related