Succes pornit în online, consacrat în offline: fenomenul 5GANG

Succes pornit în online, consacrat în offline: fenomenul 5GANG

5GANG – record absolut pe 1 Iunie, la Arenele Romane: 10.000 de spectatori, în două spectacole consecutive, sold out

Fenomenul 5GANG a doborât record după record: celebra trupă a reușit să adune 10.000 de spectatori, la Arenele Romane, în două spectacole consecutive, după ce biletele puse în vânzare pentru show-urile din 1 iunie s-au epuizat cât ai clipi. Trupa-fenomen a creat o atmosferă unică, alături de dansatorii de la COBO Dance, cu Djs live mix în deschidere, confetti multicolore de-a lungul showului, efecte speciale de scenă asigurate de Pyro Events și aparate laser KLS Lasers.

Le mulțumim fanilor foarte mult. Faptul că o trupă înființată într-un an și jumătate a reușit să vândă două concerte sold out, care au avut loc în aceeași zi, pentru noi este fenomenal! Cred că avem și noi meritul nostru, dar este clar că și modul de percepție al fanului față de content s-a schimbat foarte mult. E clar că există o comunitate foarte, foarte atașată și că există o chimie reală între noi și public. Noi simțim asta din ce în ce mai mult la fiecare show și am simțit-o mai ales astăzi, la Arenele Romane, când au venit oameni într-un număr atât de mare. Simt că ne cunosc, simt că ne știu fiecare vers, fiecare glumă, fiecare replică și asta nu poate decât să mă umple de fericire”, a declarat Selly, încă foarte emoționat, după ce a încheiat primul concert.

 

Cu foarte multă emoție și multe mulțumiri pentru toți cei care au venit, Selly a mai transmis încă un mesaj fanilor, acela că este foarte important ca fiecare să își urmeze pasiunea și să-și împlinească visul, așa cum au făcut și ei, cu foarte multă muncă și încredere în sine.

Sunt mulți dintre voi care poate vor să fie fotbaliști sau olimpici la mate sau fotografi sau orice altceva. Vreau să vă urmați visul și să nu vă lăsați influențați de părerea celor din jur. Trebuie să fiți voi înșivă, să fiți autentici și să faceți mereu ceea ce iubiți.”

El i-a îndemnat pe toții copiii să le mulțumească live părinților care i-au însoțit la concerte și a profitat de ocazie să facă o declarație emoționantă părinților lui, aflați de asemenea în public: „Mami și tati, vă iubesc!”

Cu peste 2 milioane de subscriberi pe propriul canal de YouTube, cel mai urmărit vlogger din România, Selly a lansat proiectul 5GANG împreună cu Diana Condurache, Gami, Pain și Exploit. Alături de ei, pe scenă la Arenele Romane au urcat și SKIVO și Irina SSW, iar publicul a cântat fiecare vers al pieselor „SOS”, „Scuze”, „Smash or Pass”, „Story”, „Mod avion”, „Focuri”, „Rap Battle”, „Milion”, „Pe Vibe”, „Arta din creion”, „DM”.

Selly a anunțat că, după succesul înregistrat pe 1 iunie cu cele două spectacole, urmează o vară plină de proiecte, „videoclipuri, lucruri muncite și lucruri care ne plac: scheciuri, provocări și multă muzică”.

 

5 GANG – 24/7, 1 Iunie 2019, Arenele Romane este un eveniment Global Events și Global Talent United, în parteneriat cu BestMusic Live Concerts, powered by Virgin Radio.

 

Tricoul SOS, vedetă în rândul fanilor 5GANG la concertul de la Arenele Romane

Peste 3.000 de produse din merchendisingul bandului vândute la concert

Super producția 5GANG de la Arenele Romane a fost încă o dovadă că fenomenul Selly & co. pornit în online se bucură de un mare succes și în offline. 10.000 de oameni au fost alături cu sufletul de 5GANG, au cântat împreună cu idolii lor toate versurile pieselor devenite hituri și, mai mult, au purtat tricouri sau hanorache 5GANG. Așa se face că tricoul SOS a fost vedeta serii printre puștii dornici să arate cool, dar și hanoracele cu același mesaj, precum și tricourile cu mesaj 5GANG STAFF. Peste 3.000 de produse din merchendisingul bandului au fost vândute în ziua concertelor.

La primul lor eveniment de o asemenea amploare, 5GANG a stabilit, cu cele două concerte, un adevărat record pentru o trupă românească. După ce biletele la primul show „24/7” s-au epuizat rapid, la cererea fanilor, ei au organizat un al doilea eveniment, în aceeași zi, la care s-au vândut 50% dintre bilete în numai 7 zile de la punerea lor în vânzare. La intrare, toți fanii 5GANG au avut un loc special amenajat, de unde au putut achiziționa tricouri, disponibile și online.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related