”În întuneric, am găsit lumina”, spun cei de la Volkswagen în noua lor campanie, Hello Light, care încearcă să readucă brandul pe un făgaș pozitiv după multele scandaluri și controverse prin care a trecut în ultimii ani.
Enumeră NYTimes câteva dintre ele: în 2015, compania a fost acuzată că folosește soft ilegal pentru a înșela testele de poluare (și apoi a urmat un drum lung de scuze printre procese și amenzi de miliarde de dolari). Volkswagen a cumpărat reclamă în ziare prin care își cerea scuze consumatorilor:
Apoi, în martie, brandul a venit iar cu păreri de rău, după ce CEO-ul Herbert Diess a făcut o remarcă care amintea de nazism și lagărele de concentrare.
”Am oferit mii de scuze. Pentru noi, campania nu mai este despre scuze - am făcut asta deja. Este despre o reașezare a brandului și a companiei, a căii pe care vrem să mergem în viitor”, a declarat Scott Keogh, directorul executiv Volkswagen în SUA”.
Campania Rebirth, realizată de agenția Johannes Leonardo, are în centru noile linii electrice și alte proiecte ale companiei: