Putere, virilitate, curaj, barbă, testosteron și heterosexualitate. Acestea sunt cuvintele asociate de obicei cu bărbații adevărați. Mai ales în Spania (dar nu neapărat). Și ele ar trebui puse la îndoială, crede Gillette. După ce a enervat, uimit și trezit tot felul de emoții puternice în rândurile bărbaților, spunându-le că ar putea fi mai buni, brandul continuă direcția de comunicare prin care încearcă să arate masculinitatea altfel, cu o nouă campanie în Spania, făcută de Proximity Madrid. În ea apar 6 celebrități spaniole, actori, cântăreți, atleți și fotografi, care provoacă definiția moștenită din generație în generație despre ce înseamnă să fii un bărbat adevărat prin propriile lor povești de viață.
Ce înseamnă un bărbat adevărat. O nouă reclamă Gillette provoacă masculinitatea tradițională
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: