Small & Smart Business “Inspirație Pentru Afaceri” este un blog pe teme de afaceri destinat IMM-urilor asociat serviciilor de consultanță în afaceri oferite de IULIAN SMALL & SMART BUSINESS S.R.L., de partenerii și colaboratorii săi.
Cele mai noi proiecte destinate industriei de publicitate:
- Curs inițiere Content Marketing
- Concurs “Cum se vede?”
CURS INIȚIERE CONTENT MARKETING
- Participanți;
- Oportunități business;
- Prezentarea cursului;
- Agenda Cursului;
- Despre Trainer.
PARTICIPANȚI
Destinat Responsabililor cu activitatea de marketing din agențiile de publicitate, din tipografii, din firmele de producție publicitară, de branding, de webdesign șamd de nivel mediu, precum și debutanților în domeniu, cursul oferă instrumente testate de content marketing și oportunitatea de a lucra efectiv pe exemple concrete, cu beneficiul real de a testa idei și abordări noi, dar mai ales șansa de a observa cum se vede proiectul tău din perspectiva celorlalți.
Alt segment de participanți vizat de acest Training se compune din Resposabili marketing, Manageri, Antreprenori din diverse alte industrii, companii de nivel mediu, care doresc să înteleagă mai bine cum funcționează marketingul online, indiferent dacă optează să dezvolte activitațile intern ori apelează la surse externe.
O întelegere mai buna a proceselor, lucrând efectiv la propriul proiect alături de specialiști din alte domenii și din publicitate, este o premisă importantă pentru o creștere semnificativă a impactului activitații de marketing online în mediul oporațional specific domeniului de activitate.
OPORTUNITĂȚI BUSINESS
În activitatea de promovare a acestui Training și în activitățile de marketing direct vom căuta cu stăruința să formăm grupe din reprezentanții unor domenii cât mai diverse alături de cursanți din publicitate.
Fiecare secțiune de curs va face trimitere și la tehnici și metode de stimulare a creativității și inovării (abordarea din persective noi a temelor în lucru), ceea ce anticipăm că va genera între participanți oportunitatea de a lucra în comun și în viitor la diverse proiecte.
PREZENTAREA CURSULUI
Cu toții facem content marketing.
Într-o mare de conținut online, de la imagini, articole, videoclipuri și reclame, cum te diferențiezi și îți creezi o comunitate?
„Secretul” este unul singur: ai nevoie de o strategie pe termen lung. Creația de conținut este un proces complex și de durată, care implică resurse atât interne cât și externe companiei tale. De aceea, indiferent că lucrezi cu agenții, freelanceri, influenceri sau cu echipa internă de marketing, trebuie ca în primul rând tu, în calitate de CEO sau Project Manager, să înțelegi cum funcționează procesele de content marketing și mediul online.
De aceea, avem plăcerea să te invităm la cursul de inițiere în Content Marketing susținut de Cătălin Ionașcu. Indiferent că lucrezi în marketing, PR, branding, web design sau că ești antreprenor, cu siguranță ai foarte multe idei și timp limitat să le încerci pe toate. La acest curs, vei afla cum să pui bazele unei strategii de content marketing pe termen lung și să gestionezi relația cu ceilalți creatori de conținut pe care îi vei angaja de-a lungul timpului.
Agenda cursului
Locatia: Bucuresti
Ziua 1: Sâmbăta 06.07.2019
Interval orar: 10:00 – 17:30
Program sesiuni:
- Introducere în content marketing. Ne cunoaștem mai bine și discutăm despre aplicabilitatea content marketing-ului în cadrul companiilor fiecărui participant. Vom discuta, pe rând, fiecare caz individual, primind feedback și recomandări din partea celorlalți cursanți.
- Planul de Content Marketing. Vom discuta despre etapele de lucru în content marketing, de la stabilirea scopului până la definirea unei strategii clare, cu obiective și tactici pentru atingerea acestora. Va fi o sesiune practică, în care se va lucra individual.
- Interesele și nevoile publicului țintă. Vom face o analiză a audienței potențialilor clienți ai fiecărui cursant, cu stabilirea celor mai importante mesaje și canale de comunicare dedicate acestora.
- SEO și Content Marketing. Discutăm despre intersecția dintre SEO și crearea de conținut. Vom enumera cele mai importante elemente SEO și cum alegem canalele de comunicare pentru a crește vizibilitatea propriului website / blog. Partea practică a sesiunii va consta în stabilirea principalelor cuvinte cheie pentru afacerile participanților, în concordanță cu publicul țintă și domeniul de activitate.
- Reguli de SEO în Content Writing. Discutăm despre cum se realizează optimizarea unui text, de la cuvintele cheie principale, până la introducerea acestora în text și respectarea regulilor impuse de motoarele de căutare. Partea practică va consta în optimizarea unui articol de blog.
Ziua 2: Duminica 07.07.2019
Interval orar: 10:00 – 16:30
Program sesiuni:
- Auditul de conținut. Vom stabili care sunt pașii realizării unui audit de conținut și vom efectua împreună un audit de conținut pentru unul din website-urile participanților. Partea practică va consta în efectuarea câte unui audit de conținut de către fiecare participant pentru propriul website / sau un website dat ca exemplu.
- Planul editorial. În baza informațiilor stabilite în ziua anterioară, vom defini un plan de conținut pentru blog / vlog și social media (Facebook, Instagram) pentru fiecare participant.
- ABC în Copywriting. Vom discuta despre câteva tehnici de copywriting pentru creația de conținut persuasiv, atât pentru website cât și pentru campanii de promovare, cu exemple și studii de caz.
- Întrebări în urma cursului, prezentarea suportului de curs și oferirea de diplome.
Numărul maxim de locuri este de 10.
Cursul are o proporție de 60% aplicații practice. De aceea, recomandăm ca fiecare participant să vină cu un laptop.
DESPRE TRAINER
Cătălin Ionașcu este fondatorul agenției Romanian Copywriter, trainer acreditat și specialist în creare de conținut cu experiență de peste 7 ani. Portofoliul lui Cătălin cuprinde peste 300 de companii românești și internaționale și peste 700 de ore de training în domenii precum marketing online, copywriting și content writing.
CONCURS “CUM SE VEDE?”
Este un concurs online prin care se oferă prin tragere la sorți diverse premii, din seria “Cum se vede?”
În acest caz este vorba despre cum se văd serviciile de publicitate din perspectiva beneficiarilor-firme care au apelat sau intenționează să achiziționeze servicii de publicitate:
- Servicii de agenție de publicitate;
- Servicii de creație și design;
- Promovare media, online și offline;
- Outdoor;
- Tipărituri;
- Producție publicitară;
- Webdesing;
- Șamd.
Aplicanții răspund la întrebări simple:
“Ai lucrat de curând în calitate de client cu un furnizor de producție publicitară? (sau agenție de publicitate?) Apreciază cu punctaj de la 1 la 5 cum a fost experiența ta (1-total nemulțumitoare; 5-foarte bună / excelentă). Dacă vrei, specifică: Ce apreciezi la furnizorul tău din publicitate? Care ar fi aspectele de îmbunătățit? Mulțumesc !!!”
Principalul beneficiul al respondenților este primirea unui Raport Rezumat din opiniile exprimate, ceea ce este de mare ajutor pentru mai buna înțelegere a specificului industriei de publicitate cu beneficiul direct al creșterii eficacității colaborării în proiectele viitoare pe această temă.
Îmbunătățirea modului de lucru al beneficiarilor cu furnizorii de publicitate se traduce direct în creșterea eficienței propriei activități de marketing.
Furnizorii de servicii publicitate care oferă premii sau se implică în promovarea concursului primesc un important beneficiu: înțeleg mai bine cum se vede activitatea lor din perspectiva clienților, identificând astfel oportunități de îmbunătățire a propriei oferte comerciale, cât și a procedurilor și organizării interne.