Dacă în ultimii ani am pus accentul pe cei care aduc coletele prin campanii ca "O zi obișnuită", "O zi obișnuită, ediția Real Life", "Curierul meu e cool" și "Curieri în acțiune" și i-am lăsat să-și spună povestea pentru a crea o imagine prietenoasă, transparentă, umană, anul acesta ne întoarcem atenția către istoria companiei și evoluția ei pentru a transmite un mesaj puternic de brand, care consolidează și amplifică poziționarea FAN Courier ca lider al industriei.
Am construit noua campanie întorcându-ne la origini și privind compania prin perspectiva parcursului ei și a alegerilor care au adus-o unde este azi. De 21 de ani, FAN Courier e alături de clienți și, indiferent de răscrucile la care s-a regăsit de-a lungul timpului, a mers mereu mai departe, a făcut lucrurile mai bine și s-a ținut de promisiuni.
Punem reflectorul pe brand și pe modul în care a evoluat constant. Iar la baza acestei evoluții sunt alegerile pe care le-a făcut, an de an. De aceea, noua campanie explorează conceptul alegerilor și importanța lor, fie că vorbim de alegerile unui business, alegerile unui om sau ale unei comunități. Alegerile pe care le facem ne fac ceea ce suntem. Iar în contextul social actual, sunt mai importante ca niciodată.
Pentru FAN, drumul către top a fost o serie de decizii: decizia de a nu face compromisuri, decizia de a inova constant și de a învăța din greșeli. Suntem suma alegerilor noastre. Iar fiecare zi e o nouă ocazie de a face lucrurile mai bine.
Spotul campaniei transmite, prin mesajul "Tu alegi drumul. Deciziile de azi sunt realitatea de mâine.", faptul că poveștile de succes nu sunt călătorii line, ci trasee necunoscute pline de obstacole. Ceea ce contează este să nu pierzi din vedere destinația și să ai curajul de a face alegeri cu gândul la efectele lor pe termen lung.
Povestea spotului începe în 1998, anul în care FAN Courier livra câteva colete pe zi într-o Dacie alintată "Furia Verde", marchează momentul eclipsei solare când compania împlinea un an, apoi momentul aderării României la Uniunea Europeană, când FAN sărbătorea un an ca lider al industriei și revine în prezent, pentru a privi spre viitor.
FAN a fost acolo când completai oracole și petreceai ore în șir în internet cafe, atunci când aveai pereții plini de postere cu Backstreet Boys, dar e alături de tine și acum, când ai propria familie sau propriul business. Totul a pornit cu o Dacie și un singur om, ca azi FAN să însemne o echipă de peste 6.350 de angajați și o medie de 180.000 de expediții pe zi.
Pe www.tualegidrumul.ro, spotul se transformă într-o poveste interactivă, cu scenarii multiple, în care utilizatorul devine cel care conduce. În funcție de alegerile pe care le face atunci când ajunge la o răscruce, își poate continua drumul sau e nevoit să se întoarcă. Destinația finală e sediul FAN Courier, iar recompensa este înscrierea în tragerea la sorți pentru premiile campaniei. Până acum site-ul a strâns 15.000 de vizite și peste 3.200 de înscrieri.
Campania "Tu alegi drumul", susținută prin spotul video, website, OOH și social media, nu e doar o poveste a devenirii unei companii de curierat, ci și un îndemn de a reflecta la propriile alegeri, fie că vorbim de marile alegeri sau de alegerile mici, de zi cu zi.
Echipele participante:
Marks:
Mia Munteanu, Client Service Director
Paula Matei, Account Manager
Ana Bivolan, Account Executive
Sabina Stănciucu, Senior Copywriter
Alexandru Tache, Senior Art
Dan Hagiu, Creative Director
Sorin Sega, Digital Project Manager
Radu Cioran, Lead Web Developer
Bogdan Mîinescu, Senior Front-End Developer
Lucian Moisei, Senior DTP
FAN Courier
Roxana Magopeț, Marketing & PR Manager
Adriana Manu, Marketing Assistant Manager
Boutique Film
Ana-Maria Gagea, Producer
Bogdan Barbulescu, Director
Toma Velio, DOP
Mihai Rapan, 1st Edit
Claudia Musat, Key Make-up & Hair
Gabriel Nicolae, Prop Master
Dana Anghel, Costumes
Bro Visual Sound & Design, Post Production