Traficul si infrastructura drumurilor sunt chestiuni permanent interesante, cel putin daca ne uitam prin Bucuresti, de pilda.
La nivel cotidian, n-avem prea multe optiuni de a indulci situatia; dar chiar si un ambuteiaj are potential de frumusete daca intra pe fir niste designeri.
Fiind totusi dificil sa lucrezi cu o aglomeratie de masini, ne vom adresa unui singur model pentru a face diferenta in trafic.
Noua generatie Honda Civic 5D isi cauta haine noi si le-ar dori personalizate dupa chipul si asemanarea brandului lor, asa ca au hotarat sa apeleze la comunitatea designerilor din jurul IQads; de aici reiese CIVIC 5D Design Challenge by HONDA cea mai noua competitie de creatie derulata de Honda si IQads.
Te chemam sa-ti imaginezi un kit de stickere de medii si mari dimensiuni, care sa aduca un extra layer de personalitate grafica modelului Civic 5D, o masina in sine indrazneata prin designul ei.
To-do, pe scurt
Ai de gandit un kit de bannere/stickere/autocolante care sa imbrace modelul Honda Civic 5D, punandu-i in valoare principalele atuuri: Sportiv, High-Tech, Elegant si Performant.
Ai libertatea creativa de a decide cel mai potrivit concept - si elementele grafice aferente - pentru a pune in evidenta unicitatea modelelor Civic 5D.
Destinatia stickerelor castigatoare: 3 masini Honda Civic 5D, puse in centrul unui photo shooting tematic, si daca totul merge bine, o editie speciala de masini colantate Honda Civic 5D.
Cum procedezi
Asteptam propunerea ta de design dupa ce ai descarcat kitul de participare (imperativ!) si ai plasat-o in layout-utul disponibil in folderul 1.Sursa Design.
Ca sa-ti fie foarte clar inca de pe-acum, uite mai jos doua versiuni demo ale layout-ului din fata cu exemple de grafica aplicata.
Demo 1
Demo 2
[CIVIC 5D in haine noi]
Ai grija la urmatoarele
✦ Stickerele vor fi plasate pe masini prin autocolantare.
Grafica trebuie sa fie simpla, vectoriala, fara gradienti sau aspecte abstracte - in general, fara complicatii tehnice.
✦ Stickerele acopera doar suprafata caroseriei; excludem geamurile, rotile, componentele metalice sau plastice ale masinii.
✦ E recomandat ca paleta de culori folosita sa fie restransa si sa contrasteze cu cele 2 culori de fundal ale modelelor Honda Civic 5D: rosu si alb.
Brieful complet este aici, nu-l lasa deoparte.
Iar regulamentul competitiei te asteapta sa-l consulti aici.
Ce ai de castigat
Honda va oferi celor mai bune 3 designuri premii in valoare totala de 2.500 de euro:
Locul I – 1.200 de euro
Locul al II-lea – 800 de euro
Locul al III-lea – 500 de euro
Cele 3 designuri castigatoare vor fi implementate pe 3 masini ce vor face subiectul unui photo shooting intr-un context imaginat si setat prin designul tau (urban, mountain view, race track etc). Mai departe, daca toate lucrurile se asaza lin, n-ar fi deloc imposibila lansarea unei editii speciale Honda Civic 5D (X), in care o serie de masini colantate cu stickerele castigatoare sa fie comercializate catre clienti.
Despre Honda & modelul Civic 5D
Honda a aparut in 1948, cand Soichiro Honda incepea sa transforme nevoia de mobilitate intr-o companie pe care societatea si-o doreste; astazi, Honda este cel mai mare producator de motoare cu combustie interna si motociclete din lume, totodata fiind unul dintre marii producatori globali de masini.
Valorile Honda se concentreaza pe mobilitate si confort pentru clienti, fara a neglija pasiunea pentru competitie: compania este unul dintre cei mai importanti constructori din competitiile motorizate (moto si auto). Dupa spusele lui Soichiro Honda, "If Honda does not race, there is no Honda".
Honda se pozitioneaza in prezent ca Sporty & Advanced, lucru vizibil prin produsele lansate in ultimii ani, incluzand generatiile de modele Civic, create pe urmatoarele principii: design sportiv, indraznet, spectaculos, tehnologie avansata in materie de siguranta, performante dinamice extraordinare, motorizare performanta (182 CP).
Publicul Honda Civic
Ultima generatie de modele Honda Civic 5D (X) este gandita pentru un public tanar (30-40 ani), oameni care isi doresc o masina spectaculoasa, cu personalitate, una care sa-i reprezinte.
Dincolo de eleganta designului, principalele motive de achizitie pentru masinile Honda Civic sunt performantele tehnice si dinamice.
Posesorii Honda Civic isi privesc masina drept o expresie a personalitatii lor, fiind deseori pasionati si foarte vocali privind calitatea si capacitatile masinii.
In jurul tuturor modelelor Honda s-au creat comunitati online si offline, care strang cateva sute de membri activi, cu intruniri saptamanale si lunare.
Cine te evalueaza
Cum te-am obisnuit deja, lucram cu o evaluare dubla.
Lucrarile tale, odata aprobate, vor trece prin filtrul publicului, al carui voturi vor conta in nota finala in proportie de 30%.
Ceilalti 70% revin juriului profesionist, format din reprezentanti ai companiei si agentiei de brand: Mihai Sandu (Marketing & PR Manager, HONDA); Andrei Constantin (Creative Director, Two & From); Laur Ciorobea (Marketing & PR Specialist, HONDA); Stefan Buda (Marketing & PR Coordinator, HONDA).
De retinut. Timingul competitiei
Inscrieri: 3 iunie – 8 iulie 2019
Votul publicului: 3 iunie – 15 iulie 2019
Votul juriului: 9 iulie – 15 iulie 2019
Anuntul castigatorilor: 16 iulie 2019
Si, apropo, daca inainte de orice ai nevoie sa-ti cunosti personal beneficiarul, esti asteptat la unul din dealerii Honda din Romania pentru o intalnire fata in fata cu noul Civic 5D X - si, eventual, un test drive.
Pana una-alta, citeste din nou brieful, pune-ti rotitele creative in miscare si vezi de unde o apuci.
Iar primele inscrieri sunt listate aici.