Avem un card de credit cu până la 12 rate fără dobândă la orice magazin din țară și din lume, la orice îți dorești. Care sunt posibilitățile? Aproape nelimitate. Cam acesta e mesajul campaniei „Ce mai #MERITi, Cabral?”, de la Merit Card by BCR, realizată de MAINSTAGE THE AGENCY.
Suntem într-o campanie maraton, cu 34 de episoade saptamanale. In fiecare dintre ele Cabral trăiește o viață plină de experiențe cu ajutorul cardului de credit de la BCR. Unele experiențe sunt mai obișnuite, precum o trotinetă sau o chitară electrică; altele sunt mai excentrice: asistam la o nuntă de pugi sau vedem o dronă suficient de inteligenta ca sa-ti aduca telecomanda direct pe canapea. Just wait and see it! Ideea e că, saptamanal, incepand din 15 aprilie, campania marca BCR te provoaca la o noua portie de ras, cu o idee de vis pe care îl poți transforma ușor în realitate, cu Merit Card, umbrela de comunicare a cardurilor de credit BCR Mastercard (Standard și Gold).
"Când ai de-a face cu 34 de situații diferite, provocarea de a face ceva unic și amuzant din fiecare devine foarte grea. Din fericire, Cabral nu numai că a fost un super profesionist, dar și-a adus și inputul creativ și amprenta personală asupra acestor execuții. Veți vedea multe fețe ale umorului lui Cabral, și în toate va fi la fel de carismatic precum îl știți." Raul Gheba (Senior Copywriter, MAINSTAGE THE AGENCY).
Versatilitatea cardului de credit #MERIT BCR a permis o campanie de digital cu vibe-ul unui mini-series de content, cu execuții relativ scurte, de 30-40 de secunde, ce funcționează ca mici pastile de umor, ușor digerabile. Clipurile sunt propagate prin rețelele sociale Facebook, Instagram și Youtube, iar intreaga comunicare directioneaza userul către landing page-ul de produs # MERIT Card si inscrierea in promotia saptamanala, cu premii acordate prin tragere la sorti.
"Obiectivul nostru a fost să comunicăm experiențele de care poți avea parte cu cardul de credit #MERIT, prin dezvoltarea unui concept de activare care să asigure o frecvență ridicată în comunicare. Aveam nevoie de un influencer carsimatic care să dea viață produsului și, bineînțeles, alegerea firească a fost Cabral. Astfel, am dezvoltat o adevarată saga alături de Cabral, prin care, săptămână de săptămână, le oferim clienților oportunitatea de a avea parte de o viață mai bună." Bogdan Lefter (Senior Brand Manager, BCR).
Echipă BCR:
Bogdan Lefter: Senior Brand Manager BCR
Gabriela Nicolae - Brand Manager BCR
Echipa MAINSTAGE THE AGENCY:
Raul Gheba - Senior Copywriter
Nadejda Ghilca- Senior Art Director
Arpad Rezi - Creative Director
Sebastian Olar - Creative Director
Raluca Gheorghe - Account Director
Silviu Istrate - Digital Director
Mădălin Nițiș - General Manager
Producția a fost realizată de OMG Films:
Regie: Roxana Andrei
DOP: Zoran Simulov
Edit: Alin Mușetescu
Costume: Alexandra Marinescu - Oltean
Scenografie: Medeea Enciu
Global Talent United
Cristiana Nistor - Talent Account Manager