Noua campanie de imagine a mărcii Bucegi, „De-al Casei”, este semnată Mullen România și a fost lansată la începutul lunii aprilie printr-un spot TV, materiale online și la punctele de vânzare. Desemnată de curând agenția care se va ocupa de comunicarea mărcii Bucegi, una dintre cele mai longevive mărci de bere din România, Mullen va oferi servicii de strategie și creație pentru marcă în următorii trei ani.
„Pentru noi, românii, acasă e mai mult decât e un loc. Acasă e o senzație, un punct de sprijin și de echilibru într-o lume în continuă schimbare. Acasă e locul unde suntem înconjurați de familie și de prietenii apropiați, unde știm mereu cum merg lucrurile și unde ne bucurăm de berea noastră. Bucegi, berea cu gust cinstit, pe inima românilor, îi cinstește prin noua direcție creativă pe românii care sunt “de-ai casei” fie că sunt acasă, la prieteni sau în barul lor preferat.”, a declarat Mihai Păduraru (Group Brand Manager Bucegi).
“Am căutat o idee care să vină autentic din spațiul de „acasă” al românilor. Ne-am dat seama că unii dintre ei poartă un titlu special pe care l-au câștigat pe merit. „De-al casei” e un titlu al aprecierii, al celor pe care te poți baza și o declarație candidă de camaraderie pentru cei mai grozavi musafiri pe care îi știi. Locul lui Bucegi e în mijlocul lor”, au declarat Mihai Costache și Silviu Antohe (Group Creative Directors, Mullen).
Echipa Heineken este formată din: Anca Mușat (Director Marketing), Mihai Păduraru (Group Brand Manager Golden Brau și Bucegi), Sonia Duță (Brand Manager).
Echipa Mullen este formată din: Mihai Costache și Silviu Antohe (Group Creative Directors), George Bucurescu (Copywriter), Alexandra Jitărel (Copywriter), Mihai Stoica (Art Director), Adrian Radu (AV Director), Ioana Gheorghiță (Brand Strategist), Mădălina Marica (Group Account Director), Daniel Enache (Account Manager), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director).