Burger King, McDonald's şi teoria fericirii

Burger King, McDonald's şi teoria fericirii

Viaţa nu e ca să îţi placă, zice un personaj de-ale Gabrielei Adameşteanu în Dimineaţă pierdută. Şi cam aşa zice şi Burger King în campania în care trollează McDonald's. Viaţa e ca să o trăieşti, să plângi, să te enervezi, să te plictiseşti, să îţi vină să arunci cu lucruri (dar să te abţii), în fine, viaţa nu e o eternă fericire. Când îţi cumperi mâncare nu pluteşti mereu pe un nor roz. Din contră. Sunt multe şi diferite stări prin care trec oamenii când îşi cumpără de fast food şi pentru a onora asta, Burger King a lansat ediţia limitată de  “Real Meals”: Pissed Meal, Blue Meal, Salty Meal, YAAAS Meal, and DGAF Meal. Campania a fost lansată în parteneriat cu organizaţia Mental Health America şi au ales luna mai pentru lansare, pentru că este luna conştientizării sănătăţii mintale.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related