Agentia de publicitate indoor Frame Advertising s-a alaturat demersului "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!", sustinand implementarea campaniilor castigatoare cu expunere in propria retea de panouri. Astfel, Frame Advertising a pus la dispozitia initiatorilor campaniei un numar de cateva sute de panouri din reteaua de peste 2.500 de panouri publicitare indoor localizate in cladiri rezidentiale aflate in toate sectoarele din Bucuresti.
Intalnind competitia creativa "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!", pornita de Geeks for Democracy, Funky Citizens, Expert Forum, Forum Apulum si Declic, cu sustinerea IQads, Frame Advertising a decis sa se implice in expunerea mesajelor castigatoare.
Conform companiei, Frame Advertising detine cea mai mare retea de panouri de publicitate indoor din cladiri rezidentiale, care imbina marketingul vizual cu cel olfactiv in peste 10.000 de locatii din tara, creand experiente neconventionale de brand pentru consumatorii finali.
Pe langa publicitatea indoor, compania ofera si servicii de cercetare de piata la nivel national, campanii publicitare sau organizare de evenimente business.
"Suntem o agentie romaneasca de publicitate. Ne-am implicat in aceasta campanie pentru ca vrem sa demonstram ca publicitatea practicata de noi nu este doar o abordare persuasiva de a incuraja consumul si de a pune economia in miscare, ci poate fi si un antrenor al simtului civic si al implicarii sociale.
Imi place Romania si imi doresc ca si celor care sunt astazi aici sa le placa cel putin la fel de mult si sa se implice" - Lorena Urse (Managing Partner, Frame Advertising).
Campania de incurajare a participarii la vot ruleaza in perioada 26 aprilie - 26 mai.
Competitia "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!" s-a desfasurat in perioada 21 februarie - 31 martie, acumuland in jur de 130 de inscrieri creative in cele doua categorii de concurs: cresterea numarului de participanti la vot (target principal: millennials) si cresterea numarului de observatori in cele 19.000 de sectii de votare din Romania.
La final, publicul si juriul veteran in publicitate au ales 10 propuneri castigatoare, premiate cu 10 seturi de carti oferite de elefant.ro.