Battle of Thrones este o producție originală de conținut, dezvoltată de MediaCom Beyond Advertising (MBA), dedicată serialului Games of Thrones.
Serialul pentru care a fost declarată, neoficial, o zi de sărbătoare, la nivel mondial, a inspirat echipa MBA, divizia de content a agenției MediaCom, să dezvolte un proiect de branded content pentru HBO România, unul dintre clienții agenției de media.
Battle of Thrones este conceptul original care a transformat săbiile în cuvinte și scena de rap battle într-un câmp de luptă, unde cei mai grei MC din rap-ul românesc și-au încrucișat talentele și rimele.
Macanache, OmuGnom, Motanu, Bonel, Phunk B, Breloc, Oliniutza si Krem au răspuns provocării MediaCom și HBO, alături de invitați surpriză, fiecare MC reprezentând o Casa din GOT. Naratorul Battle of Thrones este Vlad Dobrescu, iar Lordul beat-urilor este DJ Dox.
Confruntarea surprinsă în patru episoade video, incluzând semifinala și finala, a fost difuzată în perioada 13-21 aprilie, anticipând premiera sezonului final GOT. Mini-seria a cumulat, 100% organic, peste 280 000 de vizualizări în 7 zile de la publicare și peste 1000 de comentarii, reflectând feedback-ul pozitiv asupra producției, atât din partea comunității de fani hip hop, cât și a fanilor GOT.
Obiectivul de comunicare a fost atingerea unei audiențe noi pentru Game of Thrones și pentru platforma de video on demand, HBO GO.
Serialul are deja un fanbase solid și în România, însă, abordarea strategică a vizat o comunitate tânără si cu potential mare de conversie pentru HBO GO.
„Știam că fanii Game of Thrones vor fi prezenți pe HBO și pe HBO GO pentru a urmări în continuare povestea personajelor iconice și a confruntării cu Regatul de Gheață. Provocarea noastră a fost să îi aducem în fața ecranelor de diverse dimensiuni și pe cei neconvinși până acum“, spune Irina Petrovici (Content Lead / MediaCom MBA).
Battle of Thrones este un proiect dezvoltat și coordonat de MBA, divizia de content a MediaCom România, în parteneriat cu studioul de producție Workhorse pentru HBO România și distribuit pe canalul PORC TV, locul ideal de întâlnire a comunității de fani ai rapului.
După prima runda, care a ajuns în top 40 trending videos în YouTube-ul românesc, pe 19 aprilie au fost publicate semifinalele celui mai dur battle din Westerosul hip hopului românesc, iar duminică, cu câteva ore înainte de premiera noului episod Game Of Thrones, publicul a avut ocazia să afle cine este câștigătorul Battle of Thrones.
Echipa implicată în proiect:
HBO România: Magda Lisca, Marketing Coordinator
Content strategy: Irina Petrovici, Content Lead, MediaCom/MBA
Producator si regizor: Florin Ivan, Workhorse
DOP: Dan Petru, Workhorse
Distributie si amplificare: PORC
3D Artwork: Marius Goleanu
Visuals: Aural Eye