Ieri au fost anuntati castigatorii IN2 SABRE Awards EMEA, competitie care vizeaza crearea de continut, inovatia, dar si managementul/marketingul agentiilor de PR. Potrivit organizatorilor, 25 de agentii de PR din zona EMEA au fost recunoscute la aceasta editie a IN2 SABRE Awards, dintre care 7 agentii romanesti cu 12 proiecte. Premiile vor fi acordate in cadrul IN2 Innovation Summit, pe 22 mai, la Londra.
Pe listele IN2 SABRE Awards EMEA apar 3 proiecte romanesti castigatoare in categoriile lor, anume: Philips Avent - "The Science of Caring" semnata Graffiti PR, castigatoare a categoriei Best Content Creation for Media Sites (Paid). Urmeaza Lidl Romania - "Lidl's Best Hater Fan", realizata de Jazz Communication si premianta categoriei Best Meme/ Viral Campaign. Iar in categoria Best in Social Good + Public Service, campania castigatoare este IKEA Romania - "Equality Works Better", semnata MSL The Practice.
Pe langa acestea, 9 Certificate de Excelenta au fost acordate agentiilor romanesti, detalii despre proiectele premiate mai jos.
MSL The Practice obtine 3 Certificate de Excelenta: la categoria Best Use of Video Networks pentru MedLife - "Tomorrow's Technology"; la categoria Best in Brand Film/Video cu STORIA.RO - "Story of a Home"; si la categoria Best Use of Illustrations & Photography, pentru campania Samsung Electronics Romania - " Samsung LIVE Museum", alaturi de Centrade Cheil.
2 certificate de Excelenta au revenit Rogalski Damaschin PR, pentru campaniile: Raiffeisen Bank Romania - "It Is Time to Put Responsibility into the Light!" la categoria Best Use of Vlogs si, respectiv, MSD Romania - "Protect her wings!" la categoria Best in Measurement, Post-Campaign Analysis.
Pentru campania "Replate Waste" pentru Pizza Hut Romania, realizata alaturi de MullenLowe, Golin Romania a primit un Certificat de Excelenta in categoria Best Use of Illustrations & Photography.
In categoria Best in Social Good + Public Service, Graffiti PR primeste un Certificat de Excelenta pentru campania Procter & Gamble/Always - "Always Teaching Confidence", alaturi de Leo Burnett si Mediacom.
Un Certificat de Excelenta merge catre Porter Novelli Romania pentru campania Veolia Romania - "Plastic, the New Aquatic Predator", categoria Best Use of Gamification/ User-Generated Contests.
Iar campania Bitdefender - "Log Out of Hate" a adus Tribal Worldwide Romania un Certificat la categoria Best Earned Media with Influencers + Communities.
IN2 Innovation Summit 2019 si gala IN2 SABRE Awards EMEA vor avea loc pe 22 mai la Londra, in aceeasi zi fiind decernate si premiile EMEA SABRE Awards 2019, oferite campaniilor de PR cu cele mai bune rezultate in Branding, Reputation si Engagement; pe shortlisturi se afla si 10 agentii romanesti, cu un numar de 22 de nominalizari.
Organizate de publicatia The Holmes Report, IN2 Innovation Summit EMEA si IN2 SABRE Awards EMEA ajung la a 6-a editie in 2019, in timp ce EMEA SABRE Awards se afla la editia cu numarul 15.