Părinții adună multe chestii scârboase de-a lungul unei zile. Au consistență gelatinoasă, deseori, și culori incerte, la fel ca originea lor. Când nu le adună, trebuie să se mire admirativ:
Oh, da, gândacul ăsta e chiar deosebit. Unde l-ai găsit? În bucătărie? Aham. Haide să îi redăm libertatea.
Da, e super fantastică bucata asta de lucru acoperită cu noroi. Poate își caută posesorul, haide să o lăsăm aici.
Și tot așa.
Apoi, mai sunt plușurile. Ele călătoresc peste tot și adună bucățele mici de mediu înconjurător fără discriminare. De la noroi și ciocolată, la muci și sirop. Și apoi pierd părți constituente, într-un echilibru fin al naturii.
“Teddy Repair,” campania McCann New York pentru Lysol, atinge sensibilități precise părintești. E un spital unde brandul repară, curăță și dezinfectează animalele de pluș mult iubite și folosite. Și ajută părinții cu sfaturi pentru menținerea jucăriilor la un nivel minim de bacterii și alte verișoare de-ale lor, astfel încât copiii să nu ajungă la un spital adevărat: