Custom-ul săptămânii: trei artiști români – Graure, Alexia și Victor - au personalizat pe teme urbane cei mai tari sneakerși din colecția Youngsters de la CCC Shoes & Bags

Custom-ul săptămânii: trei artiști români – Graure, Alexia și Victor - au personalizat pe teme urbane cei mai tari sneakerși din colecția Youngsters de la CCC Shoes & Bags

Trei artiști români – GraureAlexia și Victor - au personalizat pe teme urbane cei mai tari sneakerși din colecția Youngsters de la CCC Shoes & Bags.

“Win My Artistic Shoes”, un proiect special marca CCC Shoes & Bags România, i-a adus laolaltă pe trei dintre cei mai tari artiști vizuali care au customizat trei perechi de sneakerși din cea mai nouă colecție de branduri sport CCC Youngsters.

Sneaker artistul Octavian Graure, ilustratoarea Alexia Udriște și artistul vizual Victor Fota au primit fiecare de la CCC România o pereche de sneakerși complet albi de la Reebok, Puma și Adidas și invitația de a-i customiza plecând de la tema campaniei CCC Youngsters: aventura urbană, streetart, explorarea orașului, streetwear.

Noua colecție CCC Youngsters, dedicată tinerilor pasionați de sport, mișcare și modă streetwear, aduce cele mai bune branduri sport la cele mai atractive prețuri. Astfel, o selecție largă de sneakerși Adidas, Puma, Reebok și Skechers este disponibilă în toate magazinele CCC din țară.

Fanii CCC au avut un motiv dublu de bucurie: sneakerșii preferați, customizați cu design unic de cei trei artiști, au putut fi câștigați într-un concurs organizat de CCC România. În prima etapă, sneakerșii custom realizați de Victor Fota au fost puși la bătaie într-un concurs pe pagina de Instagram a CCC România.

"Am avut ca temă Urban Lifestyle, așa că am combinat un peisaj urban stilizat cu graficul meu tipic ce te trimite cu gândul la tehnologie.", a declarat Victor.


Credit foto: Victor Fota

 

Celelalte două perechi au putut fi câștigate într-un concurs cu tragere la sorți, organizat în magazinul CCC din Plaza Mall România, în prezența celor trei artiști, ai fanilor și reprezentanților CCC.

"Am colaborat cu CCC în cadrul campaniei Youngsters și am realizat perechea de sneakers custom, având la bază influențe urbane și o parte din viziunea mea.", a povestit Graure.


Credit foto: Graure

 

Implicarea în proiectul “Win My Artistic Shoes” a însemnat pentru ilustratoarea Alexia Udriște o experiență complet nouă: pictatul pe teniși:

"Am primit provocarea de a mă inspira din stilul urban. Pentru mine urbanul ăsta cimentos în care trăim e nimic fără albine și flori care să-l coloreze și să-i dea fundal sonor de bâzâială în locul vrumuielii de intersecție, așa că n-am putut rata momentul să fac o grădină botanică vis-a-vis de blocuri."


Credit foto: Alexia Udriște

 

Prin acest proiect, CCC România continuă seria de activări pentru consumatori și acțiuni locale de marketing ocazionate de lansarea noilor colecții și comunicarea noilor branduri din portofoliul CCC prezente și în România.

CCC este lider pe piața de încălțăminte din Polonia și unul dintre cei mai mari producători din Europa. CCC vizează o gamă largă de încălțăminte la modă la prețuri accesibile, pentru femei, bărbați, tineri și copii.
Brandul face parte din grupul CCC, fiind cel mai mare producător de încălţăminte din Polonia, care se bucură de succes și în alte 21 de ţări: Austria, Bulgaria, Croația, Cehia, Elveția, Estonia, Emiratele Arabe Unite, Germania, Israel, Kosovo, Letonia, Lituania, Moldova, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria și Qatar. Grupul CCC, care deține propria fabrică de pantofi din piele, operează la nivel european peste 1.000 de magazine într-un spațiu total de vânzare care depășește 600.000 m.p. și vinde aproape 50 de milioane de perechi de pantofi anual.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related