DENT ESTET lansează invitația la pitch pentru noul website și anunță toate etapele lui

DENT ESTET lansează invitația la pitch pentru noul website și anunță toate etapele lui

Povestea DENT ESTET a început în 1999, când Dr. Oana Taban a avut inițiativa de a aduce pe piața din România servicii stomatologice premium, aliniate la standarde internaționale.

DENT ESTET anuntă etapele pitch-ului pentru noul website într-un mod transparent și clar, care să simplifice atât procesul de selecție al companiei, cât și efortul și timpul agențiilor participante.

DENT ESTET înseamnă astăzi 10 clinici dentare de excelență în București, Sibiu și Timișoara, unice în România, aproximativ 350 specialisti, peste 97 de medici certificați internațional în toate ramurile medicinei dentare, ce activează în 3 divizii medicale de excelență, DE Implant Division®, Esthetic Division® și Advanced Orthodontic Division®.

In 20 ani de existență, am readus încrederea in propriul zâmbet pentru peste 80.000 de pacienți, datorita echipelor medicale integrate, ce oferă tratamente complexe și tehnologii ale viitorului în stomatologie.

DENT ESTET este din 2016 parte din grupul MedLife, iar clinica DENT ESTET Primăverii este singurul Centru de Excelență Straumann din țară.

 

Beneficiile DENT ESTET
Construim zâmbete și am ales să facem acest lucru la cele mai înalte standarde.
Performanța este cuvântul cheie care ne caracterizează activitatea și avem încredere în serviciile stomatologice pe care le prestăm în mod profesionist și în modelul pe care îl promovăm: medicină dentară fără compromisuri, excelență în servicii de calitate, dezvoltare sănătoasă și responsabilă, siguranța echipei și medici supraspecializați. Am demonstrat că reușim, prin succesul tuturor clinicilor DENT ESTET, să asigurăm același nivel de excelență al serviciilor, indiferent de orașul în care suntem.

 

Proiectul:

Căutam agenția specializată pentru crearea website-ului nostru.

  • Agenția trebuie sa aibă competențe in-house la nivel senior din punct de vedere al web design-ului, UI/UX si SEO copy. 
  • Very nice to have: experiență pe site-uri din domeniul medical/pharma.

Brieful este aici [download].

 

Etapele pitchului anunțat de DENT ESTET:

Agențiile care doresc să se înscrie in pitch o pot face pe adresa [email protected] până la data de 4 aprilie 2019, ora 17:30, trimițând urmatoarele informații.

  • Subiect Email: Pitch / New website DENT ESTET
  • Credentials agentie
  • Highlights proiecte similare in 2018
    (refacere website din punct de vedere al web design-ului, UI/UX, SEO friendly)
  • Termenul de livrare al proiectului
  • Agențiile care vor fi selectate pe shortlist (intre 3 si 5 agenții) vor fi contactate de către Departamentul Marketing al companiei pentru debriefing în data de 5 aprilie. 
  • La întâlnirea de debriefing participanții vor primi provocarea de a crea o propunere de proiect conform brief-ului.
  • Termenul de livrare si susținere a proiectului este 26 aprilie 2019.
  • Câștigatorul va fi anunțat prin email si telefon pe data de 30 aprilie 2019.
  • Participarea la pitch se face în baza unui NDA semnat între DENT ESTET si agenții.

Mult succes tuturor!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related