Lumea intreaga este intr-o continua schimbare, mai rapid ca oricand, ceea ce determina oamenii de comunicare si PR sa isi doreasca sa tina pasul cu noile tendinte, fie ca sunt trecatoare, fie ca au impact pe termen lung. Asadar, specialistii din industrie trebuie sa isi actualizeze in permanenta bagajul de cunostinte. Mai mult, acestia trebuie sa inteleaga cum sa foloseasca noi platforme, noi canale si noile voci care apar, astfel incat sa obtina cele mai bune rezultate in campaniile lor.
Vestea buna este ca in fiecare an, de 12 editii deja, PR FORUM vine cu cele mai eficiente strategii de comunicare online, tendinte si bune practici in PR, pentru piata din Romania.
In acest an, pe 28-29 martie, la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, specialisti in comunicare si relatii publice, influenceri si oameni de marketing participa la PR Forum pentru a afla care sunt elementele cheie intr-o comunicare eficienta, ce tendinte nu trebuie ratate si cum arata culisele unor campanii de succes.
Sesiunile din cadrul acestei editii ofera raspunsuri la cele mai interesante si actuale intrebari din domeniul relatiilor publice. Participantii vor invata tactici noi si modalitati inedite de a le executa, prin intelegerea mai buna a strategiilor si exemplelor concrete din studii de caz creative.
Ca in fiecare an, PR Forum aduce in fata audientei lideri din companii si agentii pentru a dezbate cele mai noi tendinte si perspective in comunicare. Invitati speciali ai acestei editii sunt: Fran Cavanagh (Head of Research & Analytics, Ketchum London) si James Simmons (Managing Director, Unilever South Central Europe). Fran va veni cu strategii si tendinte relevante din una dintre cele mai mai puternice piete de comunicare si marketing din Europa si una din cele mai mari din lume, in timp ce James va aduce perspectiva CEO-ului asupra comunicarii si mediului de business local.
Peste 20 de lideri in comunicare din companii si agentii vor sustine prezentari bogate in continut valoros si de actualitate. Printre vorbitorii acestei editii se numara: Cristina Hanganu (Lidl Romania), Tina Cretu (KFC Romania), Denisa Mirea (Avon Romania), Vlad Petreanu (Europa FM), Adrian Popescu (Noaptea Tarziu), Dragos Stanca (ThinkDigital), Ioana Manoiu (GMP PR), Sorana Savu (Premium Communication), Oana Bulexa (MSL The Practice), Crenguta Rosu (DC Communication) si Irina Roncea (Golin Romania).