Festivalul comunicarii revine cu cea de-a 13-a editie

Festivalul comunicarii revine cu cea de-a 13-a editie

Lumea intreaga este intr-o continua schimbare, mai rapid ca oricand, ceea ce determina oamenii de comunicare si PR sa isi doreasca sa tina pasul cu noile tendinte, fie ca sunt trecatoare, fie ca au impact pe termen lung. Asadar, specialistii din industrie trebuie sa isi actualizeze in permanenta bagajul de cunostinte. Mai mult, acestia trebuie sa inteleaga cum sa foloseasca noi platforme, noi canale si noile voci care apar, astfel incat sa obtina cele mai bune rezultate in campaniile lor.

Vestea buna este ca in fiecare an, de 12 editii deja, PR FORUM vine cu cele mai eficiente strategii de comunicare online, tendinte si bune practici in PR, pentru piata din Romania.

In acest an, pe 28-29 martie, la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, specialisti in comunicare si relatii publice, influenceri si oameni de marketing participa la PR Forum pentru a afla care sunt elementele cheie intr-o comunicare eficienta, ce tendinte nu trebuie ratate si cum arata culisele unor campanii de succes.

Sesiunile din cadrul acestei editii ofera raspunsuri la cele mai interesante si actuale intrebari din domeniul relatiilor publice. Participantii vor invata tactici noi si modalitati inedite de a le executa, prin intelegerea mai buna a strategiilor si exemplelor concrete din studii de caz creative.

Ca in fiecare an, PR Forum aduce in fata audientei lideri din companii si agentii pentru a dezbate cele mai noi tendinte si perspective in comunicare. Invitati speciali ai acestei editii sunt: Fran Cavanagh (Head of Research & Analytics, Ketchum London) si James Simmons (Managing Director, Unilever South Central Europe). Fran va veni cu strategii si tendinte relevante din una dintre cele mai mai puternice piete de comunicare si marketing din Europa si una din cele mai mari din lume, in timp ce James va aduce perspectiva CEO-ului asupra comunicarii si mediului de business local.

Peste 20 de lideri in comunicare din companii si agentii vor sustine prezentari bogate in continut valoros si de actualitate. Printre vorbitorii acestei editii se numara: Cristina Hanganu (Lidl Romania), Tina Cretu (KFC Romania), Denisa Mirea (Avon Romania), Vlad Petreanu (Europa FM), Adrian Popescu (Noaptea Tarziu), Dragos Stanca (ThinkDigital), Ioana Manoiu (GMP PR), Sorana Savu (Premium  Communication), Oana Bulexa (MSL The Practice), Crenguta Rosu (DC Communication) si Irina Roncea (Golin Romania).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related