Am fi putut

Am fi putut

Am fi putut să scriem un text mai prost în legătură cu această reclamă și cu siguranță am fi putut să scriem unul mai bun. Am fi putut să ne legăm de clișeele din reclamele la cartofii prăjiți sau să facem o incursiune înspre toate lucrurile ridicole pe care le așază creativii în slow-motion. Dar nu am făcut asta, pentru că nu avem timp. Vă spunem doar că, uite, McDonalds face mișto de spoturile din categoria cafelei, într-un șir lung de stereotipii amuzante, adunate toate într-un spot care ar fi putut fi, dar nu, și, totuși, e, gândit de Leo Burnett London:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related