Mix & Match sau reteta succesului pentru Efervescent

Mix & Match sau reteta succesului pentru Efervescent

Anul 2019 este al imaginii sau nu este deloc, cred fetele de la Efervescent – Maria, Mara si Anca, dupa un an si jumatate de lucru cu brandurile si cu influencerii de pe piata romaneasca.

 

Dar nu doar imagine în sensul propriu, de imagine. Noi nu credem în sutele de mii de like-uri, fără efect în realitate. Credem în targetare bună, așa că alegem influencerii în funcție de proiect și de unde se potrivește, nu în funcție de câți fani are. Am avut succes în campaniile de anul trecut și pe Facebook, pe Linkedin și pe Instagram și, o să râdeți, chiar și pe bloguri, oricât de old school ar părea asta. Pentru că oamenii cu care lucrăm noi sunt oameni care fac recomandări reale, le povestesc prietenilor lor, reali sau virtuali, despre experiențele proprii cu un anumit brand, asigurând astfel autenticitatea și calitatea interacțiunii.”, spune Mara Stoenescu (Managing Partner Efervescent).

Steven Bartlett, CEO at Social Chain Group, are o viziune foarte interesanta despre micro-influencing:

 

“Sunt câteva avantaje pe care le-am descoperit  în acest an și jumătate în lucrul cu micro influencerii. Unul dintre ele este acela că nefiind asaltați cu contracte și nici nefiind principala lor sursă de venit, oamenii chiar o fac cu plăcere și din plăcere și convingere. Nu o să îi propunem niciodată unui medic să scrie despre un spa, decât dacă omului chiar îi place să meargă la spa.”,  spune Anca Precup (Creative Partner Efervescent).

 

Cativa dintre oamenii Efervescent: 

Acesti oameni sunt producatori de continut veritabil, fie online, fie offline. Nu sunt ușor de gasit, pentru ca cel mai des nu sunt oamenii care interactioneaza cu orice produs, ci doar cu cele care îi intereseaza in mod direct. Asta, de altfel, este si ceea ce ii face atat de valorosi. Audienta acestor personaje nu e una pe care s-o poata pierde vreodată.

Oamenii efervescenti si-au construit publicul incet, dovedind la fiecare pas ca nu isi vor compromite niciodata valorile.

 

Cum ii gasim? Pe majoritatea ii cunoastem personal si stim subiectele pe care le abordeaza in social media. Apoi ne uitam la cati followers au pe Facebook si Instagram, cercurile sociale la care sunt conectati sau proiectele in care s-au implicat personal si stim din start ce gen de branduri ar putea promova”, spune Anca Precup (Creative Partner Efervescent).

 

Efervescent a reusit in 2018 sa convinga branduri importante, ca LG, E! Entertainement sau Cosmetic Plant sa lucreze cu influenceri care nu mai avusesera de a face cu brandurile si care si-au construit comunitati pe baza reputatiei si a recomandarilor reale, din experiente proprii.

 

„In cazul Cosmetic Plant, un brand 100% romanesc cu produse crulty free, am lucrat cu o vegana foarte cunoscuta pe Instagram. care își crește și copilul în același spirit. Iulia are aproape 40.000 de flw pe Instagram, dar pentru ea a fost prima colaborare cu un brand (și a și acceptat destul de greu, pentru ca a vrut sa se convingă că produsele corespund criteriilor sale).”, spune Mara Stoenescu.

 

 “ Pentru noi, aș putea spune că a fost“dragoste la primul influencer. Pagina noastra de Instagram si comenzile de pe site efectiv au explodat după prima postare. A fost potrivirea perfectă, despre care doar în basme mai auzi. Fără dar și poate–M I N U N A T! Felicitări! “,  spune Noemi Konta (specialist marketing Cosmetic Plant). 

 

Si pentru ca strategia mix& match s-a dovedit a fi un succes, impreuna cu L&G, Efervescent a organizat lansarea masinii de spalat LG Twin Wash la piscina pentru copii WeeSwim, un alt client al agentiei. Mamele au asistat la prezentarea masinii, care le este de altfel dedicata, in timp ce copiii au participat la prima lor lectie de inot.

 

„Una dintre campaniile de care suntem cele mai mandre este cea pentru IceeFest. Organizatorii isi doreau sa se vorbeasca despre festival si inainte, si in medii profesionale, mai ales ca au pus accent pe partea medicala a continutului. Asa ca noi le am oferit medici cu influenta in online, precum si persoane din domeniile conexe, care au vorbit despre motivele pentru care isi doreau sa participe la IceeFest.” , spune Mara Stoenescu.

 

Efervescent a colaborat cu E! Entertainement pe 2  proiecte: nunta prințului Harry cu Meghan Markle, evenimentul anului în media și nu numai și pentru lansarea noului sezon de la Keeping Up with the Kardashians. Cum evident toate televiziunile lumii transmiteau de la Windsor, Efervescent a propus organizarea unor petreceri private, acasă la unul dintre influenceri, în care participanții urmăreau evenimentele din UK, evident pe E!

 

“Ne-a plăcut foarte mult ideea de private parties, iar rezultatele campaniei au fost foarte bune. Abia așteptăm să mai colaborăm “, spune Alina Caraclischi (Managing Partner Stuff Media).

 

Una dintre cele mai cunoscute antrenoare de fitness din România, Cori Gramescu, a ales și ea să lucreze cu Efervescent pentru lansarea noii sale săli LadyFit Gym. 

 

Am fost foarte multumita de gradul lor de implicare in proiect, de faptul ca au fost proactive in modificarea strategiei pentru a acomoda in mod optim feedback-ul meu si campania a avut un succes de care sunt extrem de multumita! ", povesteste Cori.


Efervescent. Vitamine pentru brand. Provoaca reactii.

Efervescent este o companie infiintata la sfarsitul lui 2017, care si-a propus, pe cand inca nu era un trend, sa lucreze cu micro influenceri, pe care sa ii puna in legatura cu brandurile care au nevoie de un alt tip de comunicare decat cea clasica.  Printre cei cu care lucreaza se numara scriitori, medici, vedete de televiziune, oameni de teatru, actori, arhitecti, antrenori de sport, lideri de opinie in diverse domenii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related