Unele mari uniri au loc în noiembrie. Sau cel puțin cea dintre INTERACTIONS și Elefant.ro, cu primul proiect demarat împreună dedicat, nu întâmplător, Marii Uniri a reducerilor de 1 Decembrie 2018. Multe cărți citite mai târziu, punem la cale noi concepte.
De altfel, întreaga noastră colaborare se bazează pe ideea de a evidenția latura emoțională a brand-ului. Ne-am propus ca echipă să depășim mecanicile clasice de promoții și să exploatăm potențialul creativ al Elefant.ro, prin campanii jucăușe, care să invite target-ul la interacțiune. Apropierea de public este un pas strategic în parteneriatul nostru. Cum o implementăm? În afară de optimizarea indicilor cuantificabili, aplicăm un principiu simplu: sharing is caring. Împărțim toată bucuria de a lucra pentru un brand vesel cu clienții noștri.
Am pus la cale împreună nu doar strategii și direcții noi de dezvoltare, ci și multe produse ce vin la pachet cu un vibe pozitiv, potrivit pentru o primăvară verde, verde precum Elefant.ro.
“Am început cu sacoșe de bumbac, numai bune pentru plimbări sub soarele atât de așteptat după iarna lungă. În ele intră câte cărți ai nevoie pentru a rămâne vesel. Mesajele tematice și amuzante, asociate cu mai multe categorii de produse disponibile pe Elefant.ro, au adus mii de reacții pozitive pe social media. La câteva săptămâni distanță, am lansat împreună semne de carte ce nu lasă niciun cititor să uite la ce pagină a rămas când citește cartea preferată. Nici reacțiile la acestea nu s-au lăsat mai prejos. Fără să încercăm să ne lăudăm, clienții fideli Elefant.ro au spus că sunt cele mai frumoase semne de carte pe care le folosesc. Contul de Instagram ElefantRO confirmă reacțiile comunității noastre.
Nu ne oprim aici: agende, creioane și pixuri colorate, împreună cu stickere amuzante sunt pregătite pentru a scoate din monotonie până și cele mai plictisitoare ședințe din compania în care lucrezi. În plus, 300.000 de cartonașe cu vorbe vesele de la echipa Elefant.ro sunt pregătite să ajungă la toți prietenii noștri, fie că sunt vechi sau noi”, povestește Alina Cazacu (Head of Marketing Elefant.ro).
“Viziunile Elefant.ro şi INTERACTIONS sunt similare din multe puncte de vedere. Ambele brand-uri consideră că cea mai importantă resursă sunt oamenii. De aceea, colaborarea noastră este o adevărată muncă de echipă, motivată de o comunicare eficientă, de scopuri şi deadline-uri bine stabilite dar şi de recomandări de cărţi, direct de la sursă.” adaugă Adrian Alexandrescu (Managing Partner INTERACTIONS).
Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.
În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran.
Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"