IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează prima Seară YP dedicată brandurilor de lux și high-end, intitulată “The Luxury Practice”. Atât specialiști din marketing, publicitate și comunicare, cât și studenți se vor reuni la sediul IAA, marţi, 26 februarie, începând cu ora 18:30, pentru a afla care sunt strategiile de comunicare ale brandurilor de lux şi ce model de business au adoptat.
Printre subiectele ce vor fi dezbătute se numără: diferența dintre brandurile high-end și cele luxury, dar și dintre segmentul premium din România și cel european, gestionarea crizelor de imagine, implicarea brandurilor la nivel de CSR, modul în care digitalizarea poate influența industria luxului, dar și ce trend-uri se proliferează și pe ce industrii.
„Vă propunem o dezbatere interesantă având în vedere că piața de lux din România destul de mică, comparativ cu țările vestice din Europa și chiar unele state vecine, iar adaptarea la digital și la noile trăsături ale consumatorilor forţează la redefinirea strategiilor de comunicare pe acest segment.”, declară Iulia Niculae - Cuciurean, Președinte IAA Young Professionals România.
Speakerii evenimentului sunt: Ligia Paul, Director Marketing & PR Jaguar & Land Rover, Ruxandra Micșunescu - Founder & Chief Connector, Line Agency, Roxana Petrescu, Senior Editor, Ziarul Financiar / După Afaceri Premium și Tatiana Balaban, Luxury Brand Management Consultant / Founder, Luxury Adviser Group.
Înscrierile se fac gratuit, completând un formular, iar locurile sunt limitate ocupându-se în ordinea înscrierilor.
Evenimentul este organizat cu sprijinul media IQads și al sponsorilor Editura Publica și Coca-Cola.