Peste 100 de clujeni pasionați de comunicare și marketing au participat în 21 februarie la conferința Inside Your Brain. Neuromarketing, organizată de către IAA Young Professionals Cluj, comunitatea locală de tineri specialiști în MarCom (marketing și comunicare).
Evenimentul a avut-o ca invitată pe Ana Iorga, specialist în domeniu la Londra de peste 7 ani și fondator al laboratorului Buyer Brain.
Despre Ana Iorga, pionier al neuromarketingului în România
Ana Iorga este medic de profesie și marketer în același timp. A absolvit Universitatea de Medicină din București și are un MBA în marketing la Universitatea Ottawa din Canada.
Locuiește în București, iar în Marea Britanie dezvoltă proiecte de peste 7 ani care ajută oamenii de marketing să înțeleagă ce gândește și simte un consumator atunci când e pe punctul să cumpere ceva.
Descoperirile Anei au stat la baza strategiei de marketing ale multor companii de renume internațional.
„Imaginați-vă că ați conduce o mașină pe Transfăgărășan, o mașină scumpă, dar ați fi legați la ochi. Cum v-ați simți? Așa procedează numeroase companii atunci când investesc sume foarte mari de bani ca să înțeleagă cum gândește consumatorul. Despre asta, practic, este neuromarketingul”, a spus Ana Iorga chiar la începutul prezentării.
Conferința de neuromarketing, o premieră în Cluj
Asociația IAA Young Professionals a făcut posibilă venirea Anei Iorga la Cluj, iar prezentarea pe care ea a ținut-o a fost urmărită de peste 100 clujeni pasionați de domeniu.
„Mă bucur că are loc acest eveniment pentru că avem ca invitat un profesionist în neuromarketing, foarte valoros, pe Ana Iorga. Viziunea asociației noastre este să fim un generator de cunoaștere, dezvoltare și mentorat pentru tinerii profesioniști în marketing și comunicare. Cu astfel de speakeri reușim să fim tot mai aproape de ceea ce ne-am propus. ” a declarat Dana Gheorghiță, Președinte IAA Young Professionals Cluj.
Peste 10 voluntari ai asociației IAA YP Cluj au fost implicați în organizarea evenimentului.
„Mă bucur că am reușit împreună cu echipa să o aducem pe Ana la Cluj și odată cu ea, un subiect mai puțin discutat, neuromarketingul. Pentru mine această experiență a fost una minunată, în care am învățat multe și am cunoscut oameni minunați. Pentru noi, cei implicați în proiectele IAA YP Cluj, e o mare satisfacție să vedem că atât de mulți clujeni pasionați de marketing și comunicare sunt interesați de neuromarketing”, a declarat Clarisa Marian, coordonatorul proiectului.