Schimbări în fruntea regiei de digital Parenting ADS

Schimbări în fruntea regiei de digital Parenting ADS

Lansată în 2013, regia de digital Parenting ADS are, de la 1 februarie, un nou Director General, toate atribuțiile operaționale și manageriale ale companiei fiind preluate de către Mădălina Putineanu. 

Cu o experiență profesională de peste 15 ani în sfera marketingului și comunicării, Mădălina a fost până în prezent manager în cadrul departamentului de vânzări al Parenting Ads, gestionând proiectele de advertising ale zeci de clienți importanți din industrii precum telecom, financiar-bancar, FMCG, farma etc.

 

„Sunt 2 ani rotunzi și frumoși de când sunt parte din echipa Parenting ADS. Vin din print, unde am petrecut mulți ani, iar trecerea la online nu a fost tocmai ușoară. Însă am făcut acest leap of faith, cu dorința de a găsi o nouă provocare și ocazia de a mă dezvolta și mai mult. Și așa a fost. Provocarea vine și din nișa nouă în care am intrat: parentingul și tot ce implică el. Îmi dau seama acum că poate fi totul legat de parenting, iar treaba noastră este să facem legătura între branduri și părintii care au nevoie de ele. După acești 2 ani, mă uit la ce am realizat și cât am crescut ca echipă și mă bucur că fac parte din ea”, declară Mădălina Putineanu (Managing Director, Parenting ADS).

 

Până în 2019, managementul Parenting ADS a fost deținut de fondatorii businessului, Adelina și Marius Dondorici. Cei doi fondatori rămân în continuare ownerii Parenting ADS, urmând să se implice din 2019 exclusiv pe partea de dezvoltare și lansare de noi proiecte conexe. 

 

“Parenting ADS este pentru noi un vis devenit realitate. Acela al independeței. Și o dovadă a faptului că, dacă vrei și ești suficient de implicat și devotat unei viziuni, poți reuși să dezvolți proiecte frumoase și sustenabile pe termen lung. Noi am reușit să monetizam și să dezvoltam fantastic de mult în ultimii 5 ani o nișă căreia poate mulți nu i-ar fi dat suficientă atenție. Acum avem vise și viziuni noi. Unul dintre ele este Family Expo & Festival, evenimentul experențial al anului 2019, așa cum ne place să credem și să le spunem tuturor partenerilor cărora le povestim despre noul proiect” declară Adelina Dondorici (co-fondator Parenting ADS). 

 

Regia de digital Parenting ADS este singurul Hub de media din România nişat pe piaţa de parenting, specializat în conectarea brandurilor cu părinții, prin intermediul celor mai influenți și pasionați jurnaliști & bloggeri de parenting din România.   

Complementar, sub umbrela Parenting ADS, începând cu anul 2015 au mai fost dezvoltate 3 serii de evenimente, abordând atât zona consumer (prin conferințele Social Moms, picnicul Social Moms și Parenting Academy), cât și pe cea de business-to-business (prin Parenting Business School). 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related