Îți zice cineva o chestie enervantă și apoi, după vreo două săptămâni, te uiți la un film, speli vasele sau ceva și vine replica. Ahh, asta aș fi putut să îi răspund. Și ar fi fost amuzant. Se întâmplă la unii oameni, să știți, replicile alea amuzante și usturătoare să vină prea târziu, dar acum McDonald’s ne arată că nu-i nimic, poate să vină și după un an, important e să le folosești, că doar de asta există social media.
Deci ce voiam să zicem, vara trecută, prin august, Balenciaga a lansat o pereche de încălțări, iar oamenii au observat că semănau foarte bine cu cartoanele McDonald’s de cartofi prăjiți.
(Chestie de inspirație domestică a luxului, se pare. Tot Balenciaga lansa, acum doi ani, o geantă-sacoșă de 2000 de dolari, asemănătoare cu plasele Ikea, la care compania suedeză a răspuns prompt cu o reclamă pe măsură).
În fine, o jumătate de an mai târziu, cu ocazia Fashion Week Stockholm, a venit și o postare pe Instagram de McDonald’s și agenția Nord DDB. Compania a anunțat că dacă postarea ajunge la 103.042 de like-uri, chiar va lansa o linie de papuci adevarati.