Scrisoare de dragoste pentru industrie, la retragerea lui Lee Clow

Scrisoare de dragoste pentru industrie, la retragerea lui Lee Clow
Sursa: tbwa.com

De Sfantul Valentin, Lee Clow, creatorul din spatele unor campanii ca Apple - "Think Different (Here's to the Crazy Ones)", Adidas - "Impossible is Nothing", Taco Bell - "Yo Quiero Taco Bell" sau Pedigree - "Dogs Rule", a anuntat ca se retrage din rolurile de Global Director of Media Arts in cadrul TBWA\Worldwide si Chairman al TBWA\Media Arts Lab (MAL).

Lee Clow va trece in pozitia de presedinte onorific al Media Arts Lab, agentia dedicata companiei Apple, va continua sa lucreze in cadrul For Good, organizatia sociala a retelei TBWA, in timp ce pregateste un film biografic care va parcurge cei 50 de ani ai carierei lui, relateaza Adweek. 30 dintre acestia au fost dedicati colaborarii cu Apple.

Decizia a fost comunicata colegilor din TBWA/Chiat/Day in luna octombrie a anului trecut, la aniversarea celor 50 de ani de existenta a agentiei. Anuntul catre publicul larg a fost facut ieri, printr-o scrisoare adresata industriei de publicitate, gest inspirat de fostul sau partener, Jay Chiat, care obisnuia sa trimita felicitari de Valentine's Day colegilor si clientilor, potrivit Campaign.

In scrisoare, se spune:

"Anii pe care i-am petrecut facand aceasta chestie numita publicitate au fost distractivi, provocatori, plini de satisfactii, exasperanti, uneori durerosi, dar in mare parte fericiti. Si nu as da nicio zi la schimb, pentru nimic". 

Versiunea integrala mai jos:

Un timeline al celor 5 decenii pe care Lee Clow le-a petrecut in publicitate se gaseste aici.

Mai jos, manifesto-ul  aniversar al TBWA\Chiat\Day lansat in toamna anului trecut care indeamna spre curaj si disruption, prin mesajul "Don't do the right thing, do the brave thing":

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related