Țac-Pac®* și Profero „se lipesc”, la început de an!
Agenția Profero a fost desemnată să coordoneze campaniile digitale pentru brandul Țac-Pac®, în urma câștigării unui pitch.
Profero este responsabilă cu dezvoltarea strategiei de comunicare digitală și cu gestionarea implementării tuturor campaniilor digitale pentru promovarea brandului Țac-Pac®. De altfel, Profero va gestiona și conturile de social media, Facebook și Instagram.
*Țac-Pac® este un adeziv de încălțăminte.
„Pentru noi este o mare bucurie să avem oportunitatea de a coordona prezența digitală a brandului Țac-Pac® în România, încă de la început și să-l creștem într-o direcție creativă, care să fie în armonie cu valorile produsului. Bucuria este cu atât mai mare cu cât în România este singurul produs de lipit, pe segmentul acestuia de consum, care își dorește să comunice și în social media, iar pentru noi acest lucru ne-a provocat să venim cu idei creative și să conturăm o strategie puternică pe termen lung”, a declarat Andreea Dinescu (Managing Director Profero).
„Țac-Pac® ni se pare ofertant și din punctul de vedere al ”brand story-ului”. Cu toții ne amintim de vechii cizmari români, ba poate chiar încă mai vizităm ocazional un Nea Ilie Cizmarul care ne repară încălțămintea cât să fie mai rezistentă și mai durabilă chiar decât pantofii noi cumpărați. Și mai salvează și Planeta făcând asta. Și pentru că e atât de priceput, ne adaptăm la condițiile și programul lui. Faptul că Țac-Pac® ți-l duce pe meșterul cizmar în buzunarul nostru, îl face un produs extrem de eficient cu o încărcătură emoțională și o savoare locală neașteptată”, spune Elena Negrescu (Copywriter).
Promovarea digitală se va desfășura pe parcursul anului, Profero va implementa un mix de activări tactice, va avea o prezență activă în social media și amplificări de media.
Echipa Profero: Elena Negrescu (Senior Copywriter), Dan Hariga (Art Director), Vlad Lipovanu (Senior Account Manager), Mădălina State (Account Director) și Damian Nuñez (Chief Creative Officer).