Andrei Tripșa, la înfrățirea creativă cu Next Advertising: "Calitatea campaniilor va depinde în bună măsură de cât de diferite sunt creierele care vor sta la aceeași masă"

Andrei Tripșa, la înfrățirea creativă cu Next Advertising: "Calitatea campaniilor va depinde în bună măsură de cât de diferite sunt creierele care vor sta la aceeași masă"

Aflat la majoratul din publicitate, Andrei Tripșa s-a alăturat echipei Next Advertising în calitate de Creative Director și, respectiv, "soldat de partea binelui" în urmă cu circa jumătate de an. În timpul asta, agenția a decis să pornească o reorganizare a modului de lucru plecând de la proiecte și clienți, pentru a aduce la aceeași masă oameni cu competențe relevante cât mai diferite, din toate departamentele. Închegarea și coerența noilor "trupe" este unul dintre principalele puncte de focus în 2019. 

După ce a trecut prin Scala JWT, McCann și Propaganda, acum 7-8 ani discutam cu Andrei despre înființarea Threeagenția care l-a învățat, între multe altele, și să trăiască după Calendarul Contabil Român. Alături de el, Sabin Staicu și Radu Sorescu rămân aici pe poziții, iar colaborările dintre Three și Next vor continua: 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related