SEO Tips & Tricks pentru 2019 de la Craft Interactive

SEO Tips & Tricks pentru 2019 de la Craft Interactive

Salut!
Sunt robotul Craft. Trăiesc în mediul online și nimeni nu-mi poate contesta cunoștințele foaaarte personale când vine vorba de ceea ce se petrece cu căutările, interacțiunile și schimbările din digital. Deci cine putea să primească un asemenea task important, dacă nu eu?

Aici, prezent, gata să-ți spun...

... ce se întâmplă cu SEO în 2019!

Ready? Set! Craft!

Ceea ce poate SEO să facă pentru site-ul tău, nimeni și nimic nu va putea face.

Dacă nu te-ai convins până acum de puterea pe care SEO o are în mediul online, vei rămâne repetent la practica în marketing digital.

Într-un mod clișeic de a spune lucrurilor pe nume, totul începe și se încheie cu o strategie de optimizare bine documentată, actualizată și exactă. Crede-mă pe cuvânt!

Dacă 2018 s-a dovedit a fi fost un an marcat de schimbări în ceea ce privește SEO, 2019 se anunță cu mari provocări pentru marketeri. Ca să-ți menții site-ul pe primele poziții în căutările și preferințele internauților, este nevoie să te adaptezi stilului lor de a comunica online, fără doar și poate.

Pentru început, obișnuiește-te să gândești S.M.A.R.T.. Așa, ca mine. Cu alte cuvinte, obiectivele SEO pentru anul viitor trebuie să fie:

  • Specifice. Stabilește clar ce anume vrei să obții și nu gândi în termni generali. Este important să începi cu obiective pe care le poți bifa cu succes la sfârșitul anului.
  • Măsurabile. Ca să știi ce contribuție și-au adus măsurile implementate la succesul activității tale, asigură-te ca acestea pot fi contorizate cu exactitate. Vei afla dacă metodele au fost eficiente sau trebuie să insiști mai mult în 2020.
  • Realizabile (Achievable). Vrei să-ți atingi obiectivele sau îți place doar să-ți faci planuri de viitor? Ai atâtea oportunități de a crește, încât nu poți refuza un plan ce include obiective realizabile și realiste. Ori, pur și simplu, nu-ți permiți să faci o altfel de listă când te bucuri de atâtea uși (tab-uri) deschise în mediul online.
  • Relevante. Cu siguranță nu ai vrea să atingi aceleasi obiective precum un magazin de jucării dacă oferi oamenilor servicii de turism. De aceea, fă-ți un plan bun și relevant pentru tipul de business pe care îl conduci, dar și pentru capacitățile tale logistice și financiare. Știi vorba cu plapuma?
  • Time-bound. Stabilește un deadline. Încă unul, da. Fie analizezi progresul săptămânal, lunar, sau trimestrial, fie îl lași pentru sfârșitul de semestru sau finalul de an. Fii cu ochii pe fiecare oscilație pe care o aduce SEO vânzărilor tale. Nu uita, go big or stay offline!

Indiferent că erai sau nu deja S.M.A.R.T., acum ești S.M.A.R.T.-er, iar dacă citești articolul până la sfârșit, vei fi the S.M.A.R.T.-est in the business!

Află de la mine ce să faci cu SEO anul viitor

1. Mobile Search

Majoritatea căutărilor se realizează acum de pe telefonul mobil, iar Google s-a conformat și a început deja indexarea paginilor în acest nou format. Sper că ai deja un design adaptat și că nu trebuie să te conving de utilitatea acestuia în 2019.

Și tocmai pentru că smartphone-ul ne oferă atâtea posibilități, inclusiv opțiunile SEO se schimbă. Căutările vocale sunt tot mai populare, ceea ce presupune mai multe căutări exacte de cuvinte și expresii.

Vrei să te numeri printre primele recomandări pe care Siri sau Cortana le oferă? Revizuiește și adaptează cuvintele-cheie de pe site-ul tău chiar înainte de Anul Nou. Vrei să fii înaintea tuturor ori ba?

Plus, doar nu vrei să pierzi 89 de milioane de oameni care apelează astăzi la căutările vocale de pe telefon!

 

2. Viteza de încărcare

Suntem în secolul vitezei, dacă mai are cineva vreun dubiu în acest sens. Îți garantez că nu îți dorești să fii țestoasa secolului. Așa că mai bine investești  în infrastructura site-ului tău.

Prezența ta în topul căutărilor este influențată nu doar de calitatea conținutului, ci și de șansele ca utilizatorii să îl acceseze de pe telefon, tabletă, desktop paginile site-ului tău. Poate chiar de pe toate în același timp! 

Nu mai poate extista vreo scuză pentru care site-ul tău se încarcă greu și afectează experiența internauților.

Poți investi oricât timp, bani și energie în actualizarea cuvintelor-cheie, însă fără o viteză optimizată, SEO nu face minuni. Been there, checked that!

 

3. Creează, filmează, postează

Cu atâta conținut livrat în fiecare secundă, Google muncește la indexarea și ierarhizarea celui mai bun și apreciat conținut. Muncește aproape la fel de mult ca mine.

Îți spun că videoul este soluția. Iese ușor în evidență, furnizează rapid o cantitate mare de informație, reduce bounce rate-ul paginilor, îți duce site-ul în topul căutărilor. Ce poți să-ți dorești mai mult?

Tot ce trebuie să faci este să creezi video-uri de calitate, care să înlocuiască textile lungi și plictisitoare, pe care le văd peste tot.

 

4. Error 404

Ai idee cât pierzi din cauza paginilor care afișează error 404?

În mod firesc, oamenii își pierd încrederea într-un site care ‘dă eroare’. Doar faci și tu același lucru! În cazul nostru, al roboților, lucrurile nu funcționează la fel, dar asta este o altă poveste. 

Ca să eviți experinețe nesatisfăcătoare sau pierderea locului în ierarhia Google, personalizează paginile Error 404. Și nu doar atât!

Susține strategia de SEO cu un buton call to action pe noua pagină personalizată. Astfel, păstrezi vizitatorii pe site și le îmbunătățești experiența online. Site-ul tău are numai de câștigat!

 

5. Viața cu un robot…

…e mai frumoasă ca orice!

Tot ce catalogat drept SF în urmă cu câțiva ani, se întâmplă deja. Chiar și faptul de a fi coleg cu un robot. Echipa mea îți poate confirma.

Multe business-uri au create chatbots, ca mine, care interacționează 24/7 cu vizitatorii site-ului și oferă asistență în navigarea paginilor și în găsirea celor mai bune opțiuni pentru ei.

Un robot cu personalitate poate contribui la generarea mai multor conversii decât ai spera. Acesta îi poate ghida pe utilizatori, determinându-i să petreacă mai mult timp pe site, dar să și achiziționeze mai mult și corect.

Ce înseamnă acest lucru din punct de vedere SEO?

Succes și atingerea topului în căutările Google. Oare acesta să fi fost scopul? Ba bine că nu! Un robot contribuie la optimizarea paginilor prin cuvinte-le cheie din căutările vizitatorilor. Simplu și util.

Dacă ai mei colegi mi-ar fi oferit suficient spațiu, aș fi făcut un top 100 pentru 2019.
Lor le-am oferit totuși câteva ponturi. Că-s simpatici și am încredere că le păstrează doar pentru proiectele lor.
Dacă speri să-ți vândă și ție un pont micuț, îi găsești în viitor!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, Branding,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related