Iubitul nu e chiar așa simplu ca o cutie cu bomboane de ciocolată

Iubitul nu e chiar așa simplu ca o cutie cu bomboane de ciocolată

Și uite așa, pe negândite, Crăciunul, Ziua Mamei, a Tatălui sau a Femeii, Sfântul Valentin s-au transformat subtil în ocazii bune de a ne întreba lucruri serioase. După ce au fost îngropate în cadouri, flori, ciocolată și reclame numai zâmbet și fericire, acum brandurile dau la o parte clișeele și se întorc la miza originară, aceea de a marca într-un fel repere ale societății.

Pornind de la întrebarea Cum putem învăța să iubim? sau Cum putem iubi mai bine?, TBWA\Chiat\Day NY și The One Love Foundation au lansat De Sfântul Valentin o serie limitată de bomboane de ciocolată, în 8 arome, care fac trimitere la felurile sănătoase sau toxice de relații, de la Respect, Sinceritate, Egalitate și Independență, șa Sabotaj, Obsesie, Izolare și Manipulare.

Dacă vă întrebați, respectul are gust de ciocolată neagră cu sofran, iar manipularea are aromă de caramel care ți se lipește de dinți și e greu de înghițit:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related