[Dupa 10 ani] Ana-Maria Diceanu: Cred ca toti oamenii de PR s-au schimbat, au invatat lucruri noi, iau lucrurile mai in serios

[Dupa 10 ani] Ana-Maria Diceanu: Cred ca toti oamenii de PR s-au schimbat, au invatat lucruri noi, iau lucrurile mai in serios

Valoarea PR-ului s-a schimbat. Aportul PR-ului in business overall s-a schimbat, spune Ana-Maria Diceanu (Founder & CEO, Brain 4 Strategy). De exemplu, acum 10 ani nu exista social media. Nimeni nu avea probleme, brand-urile nu se lovisera inca de crize, social media nu reprezenta pericolul pe care il reprezinta azi. 

Azi ma preocupa mai mult ce las in urma mea mai presus de cateva campanii frumoase si de impact.

Azi am ales calea antreprenoriatului pentru ca am simtit nevoia unei independente care sa ma ajute sa fac lucrurile asa cum stiu eu ca trebuie facute: bune si relevante.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related