In topul celor mai vizibili directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook din ianuarie, efectuat de ZeList si publicat lunar de IQads, Razvan Pascu ocupa locul intai (164,133 de views). Pe locul al doilea se afla Radu Florescu (105,846 de views), iar Raluca Ene (21,588 de views) ocupa locul al treilea.
Informatii privind proportia de online visibility in functie de surse (presa, bloguri, retele sociale) se gasesc mai jos.
Topul este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.
DATELE
Directori agentii de PR - 2019/01
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada anterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.