FCB Bucharest anunță, în parteneriat cu Federația Română de Rugby, lansarea noului echipament al echipei naționale.
Designul grafic are drept element vizual principal trunchiul unui stejar, făcând referire la denumirea neoficială a echipei – Stejarii, precum și la amprenta istorică a echipei în sportul românesc. Fiecare inel este ilustrat cu numele jucătorilor care au purtat tricoul reprezentativei la Jocurile Olimpice, Cupa Mondială sau care au câştigat Campionatul European, conceptul vizual purtând amprenta genetică a echipei naționale care, asemenea stejarului, devine mai puternică cu fiecare generație.
Noul echipament susține direcția de design adoptată de Federația Română de Rugby, o abordare creativă care continuă să se bucure de o mare deschidere din partea iubitorilor acestui sport.
‘’Designul realizat de echipa FCB se raliază mesajului FRR, #ToțiPentruRomânia, și are la bază valorile fundamentale ale acestui sport: respectul, disciplina, pasiunea, integritatea și solidaritatea. De asemenea, acesta sintetizează moștenirea culturală a poporului nostru, precum și atitudinea noastră, a românilor, în fața dificultăților și a provocărilor de-a lungul timpului’’, declară Alin Petrache (Președinte FRR).
‘’Luând în considerare variantele anterioare ale echipamentului echipei naționale, foarte bine realizate și cu un mare succes la public, această provocare a venit mănușă în anul centenar. Pentru a ilustra mesajul #ToțiPentruRomânia, am mers către esență – oamenii care au construit istoria acestei echipe și cei care le calcă pe urme acum. În condițiile în care vorbim despre Stejarii noștri, trunchiul ilustrat pe echipament a fost alegerea firească’’, declară Viorel Holovach (Senior Art Director FCB Bucharest).
Echipele care au realizat proiectul sunt:
Federația Română de Rugby:
Alin Petrache - Președinte, Andreea Smeu-Tanase - Marketing Manager
FCB Bucharest:
Viorel Holovaci – Senior Art Director, Claudiu Dobriță – Chief Creative Officer, Costin Zisu – Copywriter, Oana Dănilă – Senior Account Manager