Nostalgia e mai buna ca supararea

Nostalgia e mai buna ca supararea

Ah, in vremurile acestea pline de furie si ura, in care tensiunea te asteapta la orice colt de Facebook, ce bine face o portie de nostalgie. Din aceea calduta si comfortabila care te ia in brate, te mangaie pe frunte si iti spune ca au fost vremuri bune in care radeam si ne uitam toti la Singur acasa de Craciun. Ce bine era atunci, s-a gandit Google la finalul anului trecut si l-a adus iar pe Kevin sa gadile internetul cu trecut din acela in care toata lumea placea pe toata lumea. 

Sau cand radeam toti la The Dude sau Totul despre sex, si-a adus aminte Stella Artois. Si Mother New York a facut un spot de Super Bowl cu amandoi care a bucurat sufletul obosit de atata cearta al internetului. 

Sau ce se mai intampla cu Backstreet Boys?, si-a zis Doritos, si impreuna cu Goodby Silverstein & Partners au facut repede o varianta hip hop.

Pai ce sa faci in Vremea Urii?, intreaba si Jessica Powel, intr-un articol pe tema Super Bowl. Brandurile nu prea mai vor sa supere consumatorii (vezi reactiile Nike sau Gillette) pe subiecte contondente, asa ca aleg o cale sigura de multumire colectiva.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related