Cărțile donate prin campania Biblioteca Centenară ar forma o Coloană a Infinitului de 15 ori mai mare

Cărțile donate prin campania Biblioteca Centenară ar forma o Coloană a Infinitului de 15 ori mai mare

Campania Biblioteca Centenară a reușit să adune de la clienții a 15 centre comerciale Auchan și 2 Aushopping peste 22.500 de cărți. Aceste cărți au  îmbogățit fondul de carte a 34 de biblioteci din mediul rural. Dacă am pune una peste alta cărțile donate în campanie, am depăși de 15 ori Coloana Infinitului a lui Constantin Brâncuși. Campania a adunat, cu ajutorul comunității,  un număr de cărți de peste 7 ori mai mare decât cel estimat inițial. Educab, platformă care vizează creșterea capacităților bibliotecilor publice din România, a fost partenerul acestei campanii și a gestionat procesul de donare a cărților către bibliotecile publice locale.

Plecând de la premisa că lectura îmbogățește cultura generală, stimulează imaginația și antrenează creativitatea, campania Biblioteca Centenară a pus în mișcare comunitățile locale, care au dat dovadă de multă dăruire și implicare civică. Astfel, în perioada 23 noiembrie – 7 decembrie, clienții centrelor comerciale Auchan și Aushopping au fost invitați să aducă în galeriile comerciale minimum două cărți pentru a fi donate bibliotecilor din mediul rural. Cele peste 22.500 de titluri adunate în centrele comerciale Auchan și Aushopping au ajuns la bibliotecile publice și școlare din 12 județe. În medie, fiecare bibliotecă a primit peste 600 de cărți. Centrele Comerciale în care s-a desfășurat campania Biblioteca Centenară au fost: Berceni, Constanța, Craiova, Crângași, Pallady, Vitan, Pitești Bradu, Pitești Găvana, Titan, Baia Mare, Cluj, Oradea, Satu Mare, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara Nord, Timișoara Sud.

 

”Suntem impresionați de impactul campaniei Biblioteca Centenară. Le suntem extrem de recunoscători clienților noștri pentru implicarea într-un astfel de proiect și dăruirea pe care au investit-o în susținerea comunităților rurale.  Acest lucru s-a văzut chiar din prima săptămână de campanie, când în centrele noastre au ajuns peste 7.700 de cărți. Le mulțumim și partenerilor de la Educab pentru profesionalismul și sprijinul acordat în ducerea la bun sfârșit a campaniei”, a declarat Iuliana Micu (Manager Marketing Operațional al Ceetrus România).

Centrele Comerciale Auchan și Aushopping au drept scop animarea comunității în care activează și și-au asumat rolul de a fi centre comerciale sociabile, parte integrantă din viața oamenilor, inima comunității din care face parte. Astfel, centrele sunt locul care îi aduce împreună pe membrii comunității, îi ajută să creeze legături cu cei din jurul lor, oferindu-le o experiență aparte nu doar când merg la cumpărături, ci și atunci când caută alternative pentru petrecerea timpului liber.

 

Echipa care a lucrat la realizarea campaniei din partea Ceetrus România: Micu Iuliana – Operațional Marketing Manager, Raluca Brebeanu-Motoca – Digital Manager și Ramona Grozăvescu-Chirtoc – Communication & CSR Manager. 

Echipa care a lucrat la realizarea campaniei din partea Touch Communications: Mihaela Călin – Senior Account Manager, Bianca Dobre – Junior Account Manager, Delia Gheorghe – Graphic Designer și Gabriela Gârjoabă – Communication Consultant.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Touch Communications

In zilele noastre este obligatoriu sa fim permanent conectati, fie ca vorbim despre tehnologie, despre oameni sau evenimente. Noi suntem Touch Communications, o agentie de publicitate full service specializata in... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related