Adică, ce să mai faci de Super Bowl? După atâtea legende de reclame și istorie scrisă la departamentul creativ, e greu să duci standardele mai departe.
- Dacă ar fi o reclamă de Super Bowl care nu este o reclamă și nici nu e difuzată de Super Bowl?
- Așa da.
- Și să punem în ea un actor supercunoscut, dar mai flegmatic așa, să fie cool și serios și ironic și să fi jucat rolul unui ucigaș in serie.
- Așa da.
- Și apoi să facem un spot care anunță treaba asta și le explică oamenilor ce și cum să nu îi derutăm prea tare.
- Dar nu e prea plictisitor?
- Păi facem un spot cu actorul ăla supercool la psihiatru. Și vorbim de anxietăți, că e la modă.
- Fantastic.
Și iată-l pe Michael C. Hall la psihiatru, alături de o sperietoare de ciori, care îi întrupează fricile vizavi de a face o reclamă care nu este o reclamă, ci un show pe Broadway, la care oamenii trebuie să își cumpere bilete pentru a vedea spectacolul-sau-ce-o-fi-el 'Skittles Commercial: The Broadway Musical'. Ceea ce nu va fi o reclamă va dura 30 de minue, pe 3 februarie, și va avea loc în Times Square. Va fi muzică, dans și ceea ce reprezentanții brandului promit ”o reflecție absurdă asupra consumerismului și a invaziei din ce în ce mai persistente a reclamelor în viața oamenilor”.