Un răspuns pentru Gillette și o definiție a bărbatului

Un răspuns pentru Gillette și o definiție a bărbatului

Ohoho, dar câte s-au mai spus în legătură cu spotul Gillette (care a ajuns la 25 de milioane de vizualizări pe Youtube între timp), știți, acela care îndemna bărbații să nu mai caute scuze, să își asume responsabilitatea și să fie mai buni. Dacă bărbații adevărați ar putea plânge, ar fi plâns de ciudă, dar știm cu toții că bărbații adevărați nu plâng, ei doar amenință compania că nu se vor mai bărbieri niciodată. 

Prin urmare, dreapta conservatoare a explodat.

În fine. Nu s-a dat foc, ca la Nike, dar reacțiile au fost la fel de intense și multe. Aproape niciun suflet cu părere de pe internet nu a ocolit subiectul. Ne-a plăcut, în special, reacția asta, care a rezumat perfect subiectul: 

Ne-a mai plăcut și capitolul de critici intitulat ”Gillette a făcut reclama asta ca să facă bani”, spre deosebire de toate celelalte reclame, mai bune sau mai rele, mai misogine sau sexiste, care nu vor să facă bani.

Ei, și după toate acestea, se cerea o nouă definiție a bărbatului. Cei de la Egard Watch au zis: stați că avem noi ceva. Și s-au întrebat: Ce e bărbatul? Și au făcut o odă care a strâns deja peste 2 milioane de vizualizări:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related